Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Er det noen som bruker sølvkoppen som barnet fikk til dåpen? Vet ærlig talt ikke om den er lagd for bruk eller pynt...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 De kan brukes. Husker ikke hvorfor ( og kom nå på en tråd om at man blir sløv av å gå hjemme... akk) , men tror sølv er rensende eller noe. Fikk sølv vi også, men den er stuet innerst i skapet. Den hadde så snirklete håndtak og var ganske så tung. Dessuten fikk poden en kjempefin trekopp fra onkelen sin. Med inngravert navn og årstall, og livstidsgaranti. Slik tur kopp. Knallfin. Blir nok den poden kommer til å ta med rundt om kring!
Traveltobarnsmor! Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 har hørt at den fint kan brukes!Min gutt fikk en også, og eg syns den er for fin til å brukes, men det er jo igrunn mer sjarmerende med en kopp som han virkelig har brukt som liten? Hmm Hørte om noen som har som tradisjon at alle barna( og evt andre i familien som har) drikker av sin sølvkopp på julaften!! Det er en tradisjon jeg gjerne vil begynne med!! Når det gjelder sølvskjeer så skal visst de være supre for spedbarn å bruke, for de er bakteriefrie... Men eg vegrer meg litt for å ta det i bruk...Men mor sa at eg brukte min klokke skje som liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå