Gå til innhold

Dag 5 i mensen da..snart over.....:) Så blir det action igjen;) jippiiii

Anbefalte innlegg

Men åssen i all verden skal jeg finne el denne mnd? Sykluser som varierer fra 35 til 52 dager...er jo helt håpløst..hakke råd til så mange tester heller....frustrert over dette ja..hehe...tenker på sex annahver dag..men jeg tror neppe vi orker d....jaja....jeg kan ikke se for meg at jeg blir gravid før jeg får stabile sykluser jeg......

noen råd?....ja vet om temping..men rakk ikke å kjøpe ett termometer før mensen kom..og nå er det vel for seint?

klem

Fortsetter under...

Neida, det er neppe for seint hvis du har så lange sykluser. Skaff deg et termometer. Jeg synes det er kjempespennende å tempe, føler liksom at jeg har kontroll. Jeg pleier ikke å begynne tempingen før mensen er over (temper i skjeden..)

Lykke til :)

hum..får vel ikke det etter 2 pp?...tviler jeg sterkt på...legen vil bare si at jeg må være tålmodig til syklusene retter seg opp...så får vel bare vente.og håpe at det klaffer.....:S

Annonse

Njeeiiiiaaaa...tør ikke d jeg...å lyve er ikke helt min sak....legen veit når jeg slutta på pilla..og vanskelig å ha lange sykluser når man går på pilla..så hun tror vel ikke på meg...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...