Gå til innhold

Hurra, nå er jeg her!


pachamama

Anbefalte innlegg

Akkurat funnet ut jeg er gravid med vårt første barn! Sluttet med pillen i juni og er kjempeglad for at det har gått så fort. Har mange spørsmål også nå, men skal lese litt her først.

 

Er forøvrig 31 år, gift med han som har vært kjæresten min i sju år og vi er begge i fast jobb og eier egen bolig. Også har vi hund:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

gratulere

er du langt på vei?

 

vi går en spennende tid i møte :)

 

 

 

jeg e selv 22 år. er ikke gift men samboer og vi har hus og hund :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Nei jeg er ikke veldig langt på vei....ca 2,5 uker! Hadde ikm på søndag og testet første gang mandag ettermiddag når mensen ikke hadde vist seg. Testen var positiv men ganske svak, så jg tok en ny med morgenurin i går. Fortsatt positiv, så nå tør jeg tro på det! Ifølge terminberegner her på siden har jeg termin 09.05.07. Gleder oss!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede !!!!

Rart det der at man ikke helt tørr å tro på det miraklet som har skjedd.... er i uke 11, men føler meg lite gravid, magen vises ikke en gang :-)

JEg opplevde at tiden gikk fryktelig treigt i starten, men tro meg - plutselig raser den av gårde. NYT tiden nå !!!!!!

 

Snart mamma til tre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er kjempevanskelig å tro! Føles helt surrealistisk faktisk å tenke på dette. Trodde ikke det hadde klaffet denne pp heller for hadde ikke så mye sex rundt el og har ingen symptomer enda heller. I motsetning til forrige pp hvor vi hadde mye sex og jeg hadde alle symptomer i verden uken før ikm...;-) Eneste jeg reagerte på før ikm nå var at jeg følte meg utrolig oppblåst i magen og ikke var så premenstruell som vanlig. Men det siste tar jeg vel igjen med hormonsvingningene om en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig dårlig i de to forrige svangerskapene mine, derfor syns jeg nesten det er rart å ikke være værre nå.... men jeg har visst fortjent det, sier legen min! Hehe...

Hadde også MER symptomer det første forsøket vårt, da var jeg overbevist om at noe var på gang, da det virkelig slo til , skjønte jeg ingenting, fordi jeg bare testet neg! Måtte teste hos legen for å få positivt utslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du er 4,5 uker på veg siden man legger til de gjennomsnittlige to ukene mellom mensen og eggløsning. Greit å bli vant til den tellemåten først som sist. :-) Lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...