Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Hei har ei jente som heter Mia Elise noen som kan hjelpe meg hva lillebror kan hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg synes Erik med noe foran er stødige og fine dobbeltnavn, feks: Lars Erik Per Erik Jens Erik Men det blir kanskje for gammelmodig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Vi har så mange som heter noe med Erik i vår familie er ett fint navn men litt lei av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Tony Andrè Vetle Johan Markus Sebastian Theo Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Mia Elise og.. Tim Andreas Mats Elias Lars Martin Isak Leander John Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm Theo var fint da.....men ei god venninnde sin sønn heter Marhias Markus heter søskenbarnet til lille gull i magen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm Har noen som heter Tim Elias i slekta bli litt nært å kalle babyen Tim... Men det var fine navn da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg liker også Adrian Mattheo Fabian Men finner liksom ikke det helt rette......ikke lett dette nei .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Må lillebror ha 2 navn? Mads Elias var fint (et av forslagene her), men ellers er det jo flott med bare Martin f.eks. :-) Faller det i smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Del Skrevet 4. september 2006 Nei han må ikke det nei. Mads Elias likte jeg faktisk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå