Gå til innhold

fan så redd for at det ikke går bra...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har ikke noen spessielle symtomper er litt trett.. i helgen var jeg kvalm og litt hvondt i magen men er ikke det lengre .. er så innmari redd for at ting ikke skal gå bra... har jo hørt at når symtomene begynner å bli borte, kan det være mulig at at det "gravid hormonet" blir mindre av i kroppen... føler at det er en hel evighet til jeg skal til legen.. vet ikke hvordan jeg skal holde ut.. er 6 uker på vei nå

 

vil ha dette bekreftet.. blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bekymre deg så mye. Symptomene kommer og går. Noen dager med svakere symptomer har sannsynligvis ingenting å si. Dersom du fremdeles føler deg like bekymret til helgen kan du jo bestille en time for pivat UL. Da finner du i alle fall ut om det er liv der inne - noe det sannsynligvis er. Bekymrer meg mye jeg og (11+1) men tror vi må fokusere på at det for de aller fleste går veldig fint! Tvi tvi til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt,har selv absolutt ingen symptomer og er i uke 11+3.Har vært inne på tanken selv flere ganger,lenge å vente på ultralyd ennå.Tenkte å spørre om å få komme inn til jordmor,de kan visst høre fosterlyden etter uke 12.Kan ikke hjelpe deg jeg heller,trøster meg med at flere tenker slik som meg.Men du har da vært kvalm da,det er jo noe.Tror jeg har vært litt kvalm et par ganger,men det er jo en evighet siden..Hadde gjort seg med litt spying nå ja,eller å fått det bekreftet positivt på en eller annen måte.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har visst jeg er gravid i en uke nå.. har saumfart alt på nettet suger til meg masse info.. å er jo ikke fritt for innlegg å lesning om ma og sa.. så har vel skaka meg opp selv... prøver å ta det med ro.. prøver å tenke at vis jeg mister er det meininga og at jeg har tid til å lage en ny en vis det skulle gå galt.. tar folat og prøver å spise sundt, er ikke den letteste "jenta i klassen" er litt stolt da har bare drukke 1 glass brus på denne uka det var lørdag...

 

 

holder pusten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...