Gå til innhold

Ultralyd i Oslo???

♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale meg noen? Vil på tidlig ultralyd for å sjekke at alt er i orden..har hatt 2 sa, og trenger og roe nervene mine!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Volvat Medisinske senter er de veldig flinke. Jeg var der for en uke siden og ante ikke hvor langt jeg var på vei. De tok seg god tid og forklarte hva jeg så (veldig ny i dette gamet jeg...) og at alt så bra ut. hjertet hamret som bare det og det var utrolig stas å se at det var liv der. Kostet omtrent en tusenlapp - men det var det verdt! Nå tenker jeg bare at alt går bra! Det er liv og jeg er 11+1 på vei. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACH79: Du kan ikke få henvisning fra legen din da? Ettersom du har hatt to SA. Jeg hadde SA i sommer og har fått henvisning fra legen til UL på sykehuset da jeg er 7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det, men hun jeg fikk henvisning til har ikke ledig time før 10. oktober! Jeg bestilte meg en time på balder klinikken...har time nå den 07. september!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg til det selv! Min kjære ønsker å være med....det blir litt rart, men det er godt å vite at han virkelig ønsker dette sammen med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren blir vel med meg også hvis det passer med jobb. Kan være godt å ha noen med seg, tror jeg. Er jo redd for at det ikke skal være noe å se på den skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DR Huseby på Oslo City legesenter er kjempeflink! Har også fått anbefalt en annen gyn der, men husker ikke navnet... Kosta 900,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...