Gå til innhold

Juhuuu:=) Nå er jeg egentlig glad....

Anbefalte innlegg

Jeg slutta på p-pillene den 26 juli. Måtte desverre ta en kirurgisk abort i mai og begynte rett på p-pillene og utsatte mensen i 2mnd. Var litt bekymra her fordi jeg ikke fikk mensen og var litt redd for at alt ble bare tull inni meg. Men nå har jeg fått mensen. Litt glad for det for da får jeg vel tilbake syklusen min og kan håpe at jeg blir gravid igjen. Har veldig vondt i magen og stikkinger. Var bare litt blod nå men det er vel fordi det er i gang nå med mensen.

Men dere, skal jeg regne første mansen i dag??? Og EL rundt om ca 14 dager??? Har kommet helt i utakt med dette jeg.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6125461-juhuuu-n%C3%A5-er-jeg-egentlig-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å teste meg med el tester fra dag 10 og jeg gikk tom uten å finne eggløsningen og hadde ikke råd til å kjøpe en pakke til,så gadd ikke mer etter det,har sex hver dag for å være sikker på at jeg treffer den når den enn er.

Annonse

Ikke sant. Det blir å bruke masse penger på EL-tester.

Jeg trur nok jeg går for å heller ha masse sex. En vakker dag så blir jeg nok gravid. Bare ha litt tolmodighet. Jeg blir nok bare mer skuffa om jeg tester positivt på EL, har sex og ikke blir gravid.

Fy søren å vondt i magen og ryggen jeg har nå. Det startet i dag tidlig da jeg våkna. Men er dette mensen tru??? Bare litt brunt på papiret. Tenkte at nå kom jeg til å blø som bare det. Men det gjør jeg ikke....Måtte ta smertestillende nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...