Gå til innhold

Tips mot kvalme


Circe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Ville bare tipse alle som sliter litt med kvalme. JEg fikk selv ett tips her inne om Urizal tabletter. Disse får du kjøpt på helsekost. Dette er ingefær tabletter. De har fungert utmerket på meg. Tok vel 2-3 dager får virkningen kom, men nå så er jeg veldig bra. Sjelden jeg får noe kvalme.

Så løp og kjøp

Men husk å si at du er gravid og at du skal ta de for svangerskapskvalme for de har flere typer... 100 stk koster ca 70-80 kr tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg funka Grønn Imsdal mot kvalme. Den innholder visst ingefær, så kan jo ha noe med det å gjøre.

Den er god i tillegg. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn Imsdal fungerer bra her også. Ingefæren her er vissnok syntetisk, men hva gjør det så lenge det hjelper. Bare synd det er så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å koke te på ingefær, skar av et par biter av en rot og kokte i ca. 20-30 min. Vet ikke helt om det hjalp, jeg ble ikke verre ihvertfall.... Kanskje det hjelper andre?? Og så er det jo ikke syntetisk for de som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så får man kjøpt "ferdig" ingefær-te også! Fikk dette av ei venninne forrige gang, men da var hun et par måneder for sent ute ;o) Hadde kjøpt det på apoteket eller i helsekost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...