Circe Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Hei alle sammen. Ville bare tipse alle som sliter litt med kvalme. JEg fikk selv ett tips her inne om Urizal tabletter. Disse får du kjøpt på helsekost. Dette er ingefær tabletter. De har fungert utmerket på meg. Tok vel 2-3 dager får virkningen kom, men nå så er jeg veldig bra. Sjelden jeg får noe kvalme. Så løp og kjøp Men husk å si at du er gravid og at du skal ta de for svangerskapskvalme for de har flere typer... 100 stk koster ca 70-80 kr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Hos meg funka Grønn Imsdal mot kvalme. Den innholder visst ingefær, så kan jo ha noe med det å gjøre. Den er god i tillegg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Grønn Imsdal fungerer bra her også. Ingefæren her er vissnok syntetisk, men hva gjør det så lenge det hjelper. Bare synd det er så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`N Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 jeg drikker litt cola og spiser mariekjeks jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg prøvde å koke te på ingefær, skar av et par biter av en rot og kokte i ca. 20-30 min. Vet ikke helt om det hjalp, jeg ble ikke verre ihvertfall.... Kanskje det hjelper andre?? Og så er det jo ikke syntetisk for de som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christabel Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 Ellers så får man kjøpt "ferdig" ingefær-te også! Fikk dette av ei venninne forrige gang, men da var hun et par måneder for sent ute ;o) Hadde kjøpt det på apoteket eller i helsekost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Grønn Imsdal var forresten et strålende tips - hvis det da virker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå