Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aksel kom på lørdag etter noen tøffe timer. det sluttet i keisersnitt da han ikke beveget seg ned i bekkenet mitt. 55 cm lang og 3818 g!

Nyyyydelig:-))))

alt er fint nå, og vi er hjemme allerede, kom igår!

skriver mer senere hvis noen har lyst å lese:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med gutten din :))

Skrevet

GRATULERER så masse :-))) med den lange gutten....

Jeg vil gjerne lese. Min forrige fødsel hørtes lik ut som den du nå har hatt.

Skrevet

Gratulerer og lykke til videre :)

Klart vi ønsker hele historien, venter i spenning på resten :-)

Skrevet

Gratulerer!

Gleder meg til å høre fødelshistorien din!

Skrevet

Gratulerer så masse med Aksel.

Hører gjerne fødselshistorien din =)

Skrevet

gratulerer så mye med gutten. lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre :0)

Ja,vil gjerne lese mer :0))

Skrevet

Gratulerer!!! :-) Vil gjerne høre mer! ;-)

Skrevet

Hei og gratulerer så mye med gutten din. Bra du slapp å vente lenger. håper på min tur snart.

Masse lykke til videre.

Skrevet

Der var du ja!! Du ble plutselig borte fra tråden vår, så jeg skjønte at noe hadde skjedd. Oi, så det ble ks ja...håper det skjedde uten for mye dramatikk da. En lang og slank gutt du fikk må jeg si :)

Gjett om jeg er lei nå da....gidder seriøst snart ikke mer...har 1 cm åpning og har blitt strippa, men skjer jo ingenting...arghh...

Gratulerer så masse med gutten din i alle fall!

Skrevet

gratulerer så mye!!

venter spent på å høre din historie =0)

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg også..Gleder meg til å høre resten.. Vi venter også en gutt:)

Skrevet

gratulere :) regnet med du hadde havnet på føden :) du må fortelle meg hvordan det gikk. jeg slår på msn i tilfelle du har tid til å prate der :) må høre hvordan det har gått :) tipper du synest det er deilig å være ferdig!! fikk han på min termindato du :)

Skrevet

Heia mumitroll..tenkte nesten du var i fødsel siden jeg ikke så deg her inne...gratulrerer så absolutt mye...!!!!

Kan tenke meg du er glad for å være hjemme og fått det overstått...du har fått en fantastisk gave til gjengjeld for de harde timene på sykehuset...håper du ikke har altfor mye plager med keisersnittsåret...

Gratulerer igjen...blir mer og grønn av misunnelse over hver av dere føder...tenker Sizza er neste mann ut:) Venter i spenning på din kommende fødselshistorie iallefall...Kos deg så masse med den nye lille mannen i ditt liv...

Masse klemmer til deg:)

Skrevet

tusen takk for alle flotte gratulasjoner jenter!! skal skrive om hvordan alt gikk om ikke altfor lenge, men kjenner jeg må roa det en liten stund til:-)) er fortsatt mange tanker oppi hodet mitt, og barseltårene sitter løst i disse dager.. hehe...

ellers er det dager som er fyldt med kos med baby og storebror, pappa er hjemme og er husfar og tar seg av alt! jeg viler så mye jeg kan etter snittet, kjenner det er tyngre å komme seg etter det enn etter vanlig fødsel ja!!

lykke lykke til allesammen! jeg vil nok stikke innom her og se hva som skjer og hvem av august jentene som føder!

Skrevet

gratulerer såå mye;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...