Gå til innhold

November: væææ..


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Skal på kontroll i dag og har akkurat vært på vekta.. 8,5 kg opp og jeg er 31+2 i dag.. Synes det er mye jeg.. To mnd igjen til termin.. Hjelpes, hvor stor skal jeg bli?? KOmmer til å gå i lufta før den tid jeg, har jo alle kiloene på magen, den strutter kan man si... hehehe..

Men ellers så har jeg det fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 30, og har gått opp nesten 9 kg... bekymrer meg ikke så veldig, noen av kiloene forsvinner jo når barnet kommer ut :-) Dessuten veier jo fostervann, morkake og div andre ting en del også! De ekstra kg som kommer pga fett skal vi nok klare å få av oss igjen ;-) Tenk på alle kilometerne vi kommer til å gå bak vogna! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan du si det... var på kontroll i dag og jeg er 27+3 og gått opp 11,5kg... hjelp... nå har jeg fått en del vann i kroppen... men ikke så mye trøst... blir nok stor denne gangen også... sist heiet samboer på "keiko" under fødsel...hihih...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 kg opp når du har igjen 2 mnd er vel ganske normalt. Du har ca 8 uker igjen, og hvis du legger på deg 1/2 kg pr uke, kommer du opp i 12,5 kg totalt. De fleste legger på seg 12-15 kg, men her der individuelle forskjelller. Selv om du skulle legge på deg 1 kg pr uke de siste 8 ukene, kommer du jo kun opp i en vektoppgang på 16,5 kg, så du har nok ingenting å frykte så langt :o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 29 + 4 og har gått opp rundt 10, så jeg synes du skal være veldig fornøyd. Det er litt skremmende å se vekten stadig øke, men det er jo en god grunn for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29+4 og er opp 10kg. Greit nok men håper ikke kiloene ruller fort på nå. Har hørt at man legger påseg ca.0,5-0,8kg de to siste mnd. Er det tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 kg er ikke mye.. har selv gått opp rundt 20 kg og er 31+ 1..føler meg som en hval..la på meg mye i begynnelsen av svangrskapet.. har stagnert en del nå heldigvis ;o) sliter med ryggen og bekkenet, men det er jo verdt deet tilslutt. får heller slite med å få av kiloene etterhvert...puh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...