Gå til innhold

Fy fader for en møkka form!!


en liten i magen

Anbefalte innlegg

Våknet kl 6 i dag, kvalm, skallebank, svimmel og diare. Måtte stå opp med minstemann og kjøre han i barnehagen, stakkar liten, jeg er jo helt fjern! Skal på tidlig vakt i morgen, noen som har noen tips om hvordan en kan være i best mulig form til å kunne gå på jobb? Hjelper det å stå opp tidligere? Spise på natta? Tar i mot ALT av tips!! Har ikke jobba tidligvakter siden februar, så gruer meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal hjelpe å spise litt før du står opp. Kan jo by på problemer men... Man skal vært fall spise små måltider så ofte man kan og drikke masse vann! Det + Urizal ingefær tabletter + eple&kanel te hjalp meg ca frem til uke 10, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg jobber skiftordning på jobben min todelt.

 

Jeg har kommet i det trenden at jeg alltid må tisse i 3-4 tiden om natten Når jeg skal på tidligvakt om morgene spiser jeg litt når jeg alikelvel er våken. En halv skive, et eple, banan, drikker et glass vann og legger meg igjen. Da klarer jeg å komme meg opp om morgen uten å være ekstremt kvalm, klarer å få i meg frokost og har en banan eller eple som jeg kan spise i full fart innimellom alt jeg skulle ha gjort på jobben.

 

Dette hjalp meg i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal prøve dette i morgen! Håper bare det går, pinlig å være så dårlig når jeg ikke har jobba på så lenge, og de ikke vet jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du er i bedre form i dag og at det gikk greit på jobb.

er også veldi kvalm og trøtt for tida håper det går over snart .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus, og sverger til Urizal tablettene... De redder min hverdag!

Og så drikker jeg ingefærte, spiser mye frukt innimellom måltidene. Og drikker et glass brus eller Farris innimellom.

Jeg spiser alltid en banan når jeg står opp, synes det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...