fikk gutt i september Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 For første gang på et par uker kan jeg si at jeg våknet opp på morgenen og følte meg ganske uthvilt!! Har vært plaget med maserier den siste tiden, og da spesielt om nettene. Har ligget våken og ventet på at de skal utvikle seg til ordentlige rier. Men har blitt like skuffet hver gang. Var hos jordmor i går. Hun sa at for andregangsfødende var det veldig vanlig at man gikk med maserier en stund. Hodet var ikke festet, så jeg nå prøver å ikke vente for mye på at babyen vil komme ut hvert øyeblikk. Da jeg la meg i går, begynte selvføgelig maseriene som vanlig. Men jeg klarte å sovne. Var nok uvanlig trett, etter langvarig søvnmangel, men tror også det lå litt i at jeg ikke hadde forventninger. Våknet selvfølegelig opp av at jeg var tissetrengt, og kjente maseriene da jeg la meg igjen, men greide på en måte å "koble ut" tankene om fødsel. Mannen var også forvist til sofaen i stua. Deilig å ligge alene, vite at jeg kunne snu meg hundre ganger i senga uten at jeg forstyrret noen. Så nå har jeg bakt to kaker som skal i fryseren til storinnrykket etter fødelen:-) Deilig å ha litt overskudd etter lang tid i sombieland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå