Gå til innhold

Oktober: hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Er i uke 33 og har gått opp 10 kg. Har bare fått en en orm kule midt foran, men det er faktisk bare en inni der :-)

Var slank i utgangspunktet og er fremdeles under 70 kg.

Bekymrer meg ikke så mye for denne vekta. Har to fra før og havnet på rundt 12-13 kg da. 10 forsvinner jo bare de dagene på sykehuset, så jeg tar alt med kbusende ro. Spiser sundt, men koser meg gjerne med is og milkshake 1 gang om dagen :-)

Fortsetter under...

jeg er 35 uker nå og gått opp 9 kg. Mindre denne gangen enn med første, da veide jeg 21 kg mer tilslutt. Men slapp av jenter, så fort ungen er ute og amminga er i gang, renner kiloene av. Etter første fødsel var 13 kg borte etter en uke, så myyye vann. var vel bare 4 kg å "jobbe" vekk til slutt.

Føler meg myyye tyngre denne gangen, sikkert fordi all vekta er på magen og ikke ellers :(

Annonse

uek 35 og 12,5 kg i pluss, har ikke slitt skikkelig med å spise sundt i forhold til tidligere. blitt mye is og kjapp mat i den varmen som var i sommer, også har jeg slitt litt med lav energi og plager med bekkenet så er blitt null mosjon på meg mot 3 ganger i uken som avr vanlig før jeg ble gravid. savner deg og håper det går greit å komme i gang igjen etterpå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...