Gå til innhold

Oktober: hvor mye har dere gått opp i vekt?


jente30L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

33+6, og har gått opp 5 kg ( gikk ned 2 grunnet omgangssjuken)

Ja, barnet får nok næring, og jeg har mer enn mange å tære på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32+6, opp 4 kg., hadde gått litt ned i vekt på siste kontroll, mistet matlysten i sommervarmen, men den er tilbake, så jeg regner med at jeg på neste ktr. om en uke har gått opp litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je er i uke -36 og har gått opp 18 kilo.... Og tror ikke et gram av de kiloene er vann heller. Så jeg får jogge og jogge og jogge enda litt til etter fødselen...

Så dere som bare er gått opp sånn 7 - 8 kilo.... HELDIGRISER...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 21.10 med nr tre, gått opp ca 14-15 kilo, litt vann, så jeg er ganske fornøyd selv om det er en del.

 

Gikk opp 18 kilo med nr en og 28 kilo med nr to (inkl en abort rett før og derfor et høyere utg.pkt). Hadde mye bekkenplager mm med nr 2 som nok både var et resultat av den ekstra vektbelastningen (50% økning av kroppsvekta er mye...) men også årsaken til en del av vektøkningen. 28 kilo anbefales ikke da det er for stor belastning på bekken, knær mm for en liten dame!

Har greid å ta av det meste begge ganger (10-12 kilo ned første uke), men sleit en del etter nr to og gikk to Grete Roede kurs som gjorde susen. Og så er det vel bare å bite sammen tennene og komme i gang med fornuftig trening.

 

Lykke til videre med vektøkning og påfølgende vektnedgang etter vi forhåpentligvis får friske babyer :-)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om dere går opp så mye. Er 32+6 i dag, og hadde gått opp 13kg da jeg var 29uker på vei. Så gruer meg til å veies ved neste kontroll.

Men har forholdsvis lite vann tror jeg,så er vel mest bare fett og dritt.

Merkes over rumpa å lårene.

Men syns ikke det er så farlig. Går det av når jeg kan begynne å trene igjen og føler meg ikke tykk akkurat. Selv om jeg ikke får de gamle buksene over rumpa en gang ;) (vel og merke var bare de i str 27.)

Så om jeg må opp i 29 nå etter fødselen er absolutt INGEN krise!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34+6 idag, og har gått opp 12 kg fra startvekta mi som var 67. De siste 2-3 kiloene har kommet som hoppet på meg på et par uker, kan ha noe med at sommeren endelig er kommet til nordnorge... har fått endel vann i kroppen. + at jeg ikke har fått lov til å bevege så mye på meg, kan vel ha litt med det å gjøre også:) mye sofasitting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 34, oh har gått opp 3kg fra startvekta mi..Først ned 9, så opp 12 igjen... Fått masse vann nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 i dag, gat gått både ned og opp, men ut fra hva jeg veide før jeg ble gravid har jeg gått opp 1 1/2 til 2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk hele 68 kg nå i uke 36... er jeg like kjapp som sist, så gåe jeg ned 16 kg iløpet av de første 3 mnd. blir kanskje litt i skralleste laget da.. men har faktisk gått opp hele 12 kg til nå! Det er jo ganske så mye og bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 32 og hadde i den 29. uka gått opp 12 kg. Og nesten alt kun samlet på magen... Noe vann ellers i kroppen. Begynner å bli tungt! De 11 første kg kom innen de 25 første ukene. Og fram til uke 29 hadde jeg kun lagt på meg 1 kg. til. Fortsatt 2|uker til jeg blir veid igjen, men tror ikke jeg har lagt på meg så mye mer. Heldigvis! :) Håper det går greit å komme seg ned i vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var 34 uker hadde jeg gått opp 7,6 kg.. skal inn til veiing til uka igjen .. sikkert oppi 8,5 eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er heldige!!!-som bare går opp 8-12 kg...

uke 34, opp 25 kg, utg var 50!!!

spiser ikke mer enn jeg pleide, og faktisk er jeg blitt sunnere etter at jeg ble gravid, men har masse vann i kroppen... lurer på hvor mye vannet veier??

begynner å slite litt med selvbildet mitt pga all vektøken...alle kommenterer at jeg har lagt på meg så masse og jeg merker tilogmed på kjæresten min at han syns det er litt i overkant nå...

men vet ikke hva jeg kan gjøre, kan jo ikke slutte å spise heller....

må vel nevne at jeg i utg.punktet var aktiv, men har pga bekkenløsning måtte ta det med ro siden 3. mnd...

'trist i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 33 i dag og opp 11 kg, føler meg kjempe stor.

Klarer ikke å venne meg til alle kg, SKAL ned til utgangspungtet når jeg har født. Dermed basta hihi:)

Trøster meg med at jeg har mye vann i kroppen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...