Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Er du kommet deg litt etter nedturen?

Det er så trist når det ikke går. Ord blir fattige, og vi vet jo at livet bare må gå viderte, men det er så forbasketurettferdig likevel:(

Jeg ruger på dag 13 nå, men tør jo ikke ta noen test! Forresten må jeg innrømme at jeg har kjøpt en i dag tidlig, for plutselig fikk jeg så lyst til å vite, enten det er sånn eller sånn, for denne ventinga er jo ikke noe særlig den heller! Men det er forsent idag, siden det skal taes på morgenurin... vi får se, kanskje jeg bukker under og bare gjør det i morra tidlig....

Skal egentlig inn til by'n å ta blodprøve på klinikken i morra, men det vet jeg at jeg ihvertfall ikke skal gjøre....

Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Rolin.

Takk for at du bryr deg sånn. Det betyr mye.

Det går veldig mye bedre med meg nå. Jeg har det bra, og ser fremover til et nytt forsøk neste syklus (frys).

Jeg synes du skal teste i morgen jeg. Det må være bedre å vite?? Jeg holdt på å bli tullete av å ikke vite jeg. Fikk det faktisk bedre med meg selv med negativ test, enn å ikke vite. Det var så fælt..

Jeg skal krysse alt jeg har for at du skal få positiv test. tenk i morgen har du ruget i 14 dager.. Da er det på tide å teste, eller hva? :)

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...