Gå til innhold

Aela <3 og Stine mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så heldiger dere er så har hus:) Har så veldig lyst på hus jeg oxo. Et koselig hus på landet, med fin hage. Ja gammle hus er koselige, har lyst å kjøpe et kjemepe gammelt hus å rehab, et sånn med mye utskjæringer. synes de er så koselige. Synest alt i bergens området er så fryktelig dyrt, men det blir vel ikke noe før vi flytter oppijen t sunnmøre:) Mye billigere oxo der.(borte bra men hjemme best) Er så hjemme kjær jeg:)

Julehandel ja, det har jeg også tenkt på, men hvet ikke hvor jeg skal feire jul enda, har lyst hjem til familien, men må kanskje jobbe:( håper jeg får byttet bort den ene tidligvakten, 1. juledag. så får jeg se litt til familien min:) men skal eg feire på sunnmøre så kommer jeg nok til å kjøpe gavene der, så slipper jeg å drasse de med meg på flyet:)

Vi så " the sweetest ting", jeg elsker å se romantiske filmer, så det var veldig koselig. Enig med deg, den nye valen var faktisk ikke så bra som de første, ikke så morsom.

Å så kjedelig at testen var negativ da, må jo ha en veldig lang syklus du da eller? Hmm merklige greier. synes den tanta di enten kan komme eller , Vere borte et års tid, men aller helst så burde testen din

lyse gravid snart.

Var det koselig å sitte barnevakt i går da? Var det gammle barn?

Er temmelig trøtt i dag sovnet på sofaen med sambo en times tid, men det var jo bare koselig, tror ej legger meg tidelig i dag ja, tihi:) tror jeg har el i dag så jeg får prøve å lure sambo litt, tihi:)

Vi får besøk av den høygravide svigerinnen min på onsdag. Da blir det shopping av barne klær og anna baby utstyr:) gleder meg sånn:) Er så koselig:)

Nei nå skal ikke jeg skrive mer blir jo så mye å lese. hehe blir så gira vist jeg først setter meg ned jeg. hehe å da kommer alle feilene oxo, fingrene får litt for fort over tastene:)

Ha en fin dag da shnuppene:)

snakkast:)

klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jentene :o)

Har vært hos besteforeldrene til kjæresten min i helgen og var en tur innom gatebil i dag... hehe! Liker biler :o) Det var en fin helg.

Men det som er rart er at TR fortsatt ikke har kommet og jeg kjenner en liten "bulk" nederst i magen (rett over underlivet). Føler meg litt "tjukk" oppblåst i magen. Har litt vondt også, men det er sikkert fordi buksa er litt stram (er ikke det ellers). Har heller ikke spist noe mer enn ellers (kanskje tilogmed litt mindre). Anelse om hva dette kan være?

Så kos å shoppe med en høygravid :o) Fikk du lurt sambo? hehe..

Når skal du teste igjen Christine?

Tror ikke jeg tørr å spå meg siden jeg må skrive inn fødsels datoen min :o(

Klemmer Caroline

Skrevet

Hei Caroline.

Så rart at testen din ikke viser gravid enda da... merkelig. kanskje du burde ta deg en tur til legen? bare for en skjekk, tror kanskje jeg hadde jort det hadde jeg vore deg, sden du kjenner en bul/kul på magen, greit å vere på den sikkre siden da i allefall.

hehe nei fikk faktisk ikke "lurt" sambo i går han satt på pcn til langt på natt :(så jeg gjekk bare og la meg.

Hmm ja sant det, må nesten skrive fødselsdato vist de skal klare å spå deg, men opp til deg. håper du får det til snart da:)

Er egentli på jobb jeg nå. må stikke:) klarer meg ikke uten denne siden, hehe er vist blitt avhengig:)

hade bra:) klemmer fra stine:)

Skrevet

Hei i jen. Ja biler er en fin ting. hva skulle vi gjort uten. Er veldig glad i biler jeg oxo, xn min var helt hekta, og da ble jeg oxo d, å lærte ganske mye:) Kan faktisk mer om biler, en det sambo gjør, hihi det er litt morsomt, sviger far bare så rart på meg, når sambo stilte spm og jeg svarte,tihi. Men nå har eg glemt en hel masse hehe, sambo er ikke intressert i biler i d hele tatt. Litt kjedeli, men men:) Han e jo go likevel:)

Ja filmen var kjempe koselig, ikke ofte jeg får han til å sjå slike filma:) Hehe ja kanskje svigerinna mi "smitta" meg.... hehe ha vore morsomt d da:)

EL er nok ver for denne gang. vart nok ikke spire på meg denne gangen heller. men men, får prøve på i jen neste gang da. Elastica spådde meg gravid neste sommer i juni. tror heller at d skjer en at d blir før jul, buhu.. kommer nok til å prøve likevel, jeg. Så får vi ta det som det kommer:)

Ja sant kunne jo like godt skreve en roman, hehe. Håper dere forstår nå oxo. ble litt bokmål og litt dialekt:) Sitter å skriver på msn samtidig og skriver på dialekt, samtdig som jeg skriver her å da blir d litt rot.

Kristine.

dar vist dotte litt ut ej no, e d Tr du venter på nå? når var d du skulle ha tr. mye forsinket?

Caroline.

skjedd noe hos deg da? Tatt noen tester i gjen? Har du planer om å gå til lege?

Lykke til begge 2:)

klemmer:)

Skrevet

Hei Christine!

Det var kjempe gøy :o) Men barnevakt er jo også gøy. Jobber på spenst på mandager med en venninne og da er vi barnepassere. Det kom en baby på 3 mnd., han var nydelig :o) Jobber der på kveldstid etter den vanlige jobben min. (er lærling)

Var en tur hos legen, men gravi testen var negativ. Tok en blodprøve og den skulle de sende inn til sykehuset, så får svar om en liten stund. Håper på det beste, men er klar over at det kan bli nedtur...

Er litt svimel og trøtt (sliten), men tror det kan være av andre årsaker.

Får håpe du er gravid da :o) Leste om en som hadde testet negativt når hun var i uke 6, men blodprøven var positiv (hun var gravid).

Hvis jeg forandre nicket kan jeg bytte tilbake til det det var?

Klemmer

Skrevet

Heisann Stine!

Bor et sted hvor jenter også er med på ting når det gjelder biler.. Vi kan nesten like mye :o) Det er jo både spennende og lærerikt. Det er jo positivt å vite litt hvis bilen plutselig stopper opp. Kanskje man får redda situasjonen?!

Får håpe det blir en spire der snart, før sommeren :o)

Var en tur hos legen, men gravi testen var negativ. De sender inn blodprøven til sykehuset, så ringer hun meg når hun har fått svaret.

Klemmmer

Skrevet

Ja veldig sant, greit å kunne litt om biler:)

ja satser på at spiren sitter snart:)

Så bra du fikk komme deg til legen da:) skal x fingrene for deg, og håpe at det ikke er noe gale, bare at tr er veldig sent ute.Det hender jo avogtil det oxo. men syns jo din syklus var veldig lang, denne gangen. vi får bare håpe og x fingrene:) Lykke til:)

Skrevet

Selettes ikke verst den bien der. men passer ikke lommeboken min:( får holde med den gammle gode golfen så lenge, hehe.

2 uker siden... uff, tolmodighet lenge leve,,, hehe håper du blir ferdig med tr snatr da så du fer prøve på neste pp. e jo så spennende egentli, lever jo i konstant spenning egentlig:)

ja tror mer på chanelle2 håper ho har rett:)

masse lykke til til dere oxo. stikker og legger meg nå:) god natt jenter:)

klemmer fra mj:)

Skrevet

God morgen jenter:) Hvordan går det med dere? stakk berre en liten tur innom før jobben:)

Ha hen fin dag da:)

klemmer

Skrevet

Caroline

Ja no e ej me spent, håpe d ikke e nåkke gale da:), men d e d sikkert ikke, Skal xxxxxxfingrene litt ekstra for dj no:) oj bli vist på dialekt det her no... håpe dåkke forstår, må seie i fra vist ikke;)

Cristine

du fer kose dj på partyet i helgen da:) ej ska jobbe i helga. so d bli nok ei rolig helg so vanli:)

So arti å snakke me dåkke, liksom blitt nye "veninder" :)

Kos dåkke i allefall:) snakkast:)

Mange klemmer:)

Skrevet

Heisann snuppene!

Helt enig når det gjelder det med drikking... Syns ikke det er det samme lengre. Bedre å ha jente samling på cafè, se film eller spise ute osv. Og selvfølgelig shoppe :o) Det går sånn passe med meg... Er litt spent i forhold til blodprøve svaret. Har ikke hørt noe enda og hun skulle ringe meg med engang hun visste noe (uansett svar). Ingen tegn til TR enda heller. Er litt redd!

Hvordan går det med dere? Noe nytt?

Tenker masse på dere å :o)

Klemmer

Skrevet

Stine, helt enig vi er litt sånn venninner :o)

Kjempe koselig

Skrevet

dytter opp.... skriver når jeg kommer fra jobb eg. måtte bare inn og se litt, men nå må jeg gå:)

Ha en kjempe fin dag snuppe:)

klemmer

Skrevet

Hei på dere!

Har en trist nyhet til dere! Fikk svar på blodprøven nå og den var negativ :o(

Er litt lei meg selvom jeg visste at dette kunne være tilfelle.

Fungerer ikke så bra på jobben akkurat nå, og jeg kan ikke si det til noen her heller.

Håper jeg får TR snart... føler den bare samler seg opp, så jeg får en "koselig" overraskelse når den først kommer.

Jaja, får vel bare vente da.

Klemmer

Skrevet

Uff så trist da aela... so utroli kjedeli, men får håpe tanten kommer snart da så du får starte neste pp, sender en stor go trøste klem:) Håper d ordner seg for deg snart. ....

hat hatt en helt grei helg, har jobbet, men d har vært ok likevel.

Shoppet med svigerinnen min på torsdag, d var kjempe kos.:)

full ja hehe, benytte deg av sjangsen nå før du blir gravid:) hehe. Bra du har koselt deg:) trenger litt pause oppi all denne prøvinga, hehe.

Jeg drikker ikke, er som regel sjåfør når det er et eller annet.å har heldigvis klart å holde meg unna sigaretter og tobbakk, faktisk aldri prøvd.

hehe eggløsning nå i gjen, kan jo prøve i gjen du da:) heldige du. venter tr neste mandag jeg, er nok ikke gravid denne gangen heller, så hun får bare komme, så får jeg prøve på nytt, hehe. lever jo nesten i konstant spenning jo:)

Nei nå blir d litt langt i gjen, får vel stoppe her.

Ha en super kveld jentene mine:) tihi

kose dere masse:)

klemmer

Skrevet

Dytter denne litt opp jeg. slik at dere ser den :)

Skrevet

ÅÅÅÅ ja! Ligge under palmesus ved sjøen... ojojoj. d hadde vert deili. :)men synes egentli at det er deilig med grått høst vær jeg, sitte inne. fyre i peisen å masse stearin lys, sitte i sofaen å med ullteppe å høre at det blåser ute. hehe, er vel en tanke spesiell jeg da:) liker at det regner. ha på regndress å gå ut i regn været er bare så deilig:)

nope aldri røkt:) ja kjempe glad jeg slipper det strevet med å slutte... kan umulig vere enkelt, må jo vere på lik linje med å slutte å spise godteri, det er vanskelg det, enda du ikke er avhengig:)

ja det er kjempe kjekt å teste:) bare så synd at det koster så mye for en test:( Håper vi blir gravide allemann ja snart... det ha vore kjempe kjekt. las et innlegg så du ha skreve på spå/horoskop, der sto det at du kanskje blir i gravid i november, lov å håpe da Du må jo snart få lønn for strevet etter 20 pper...:) så sant det som står der er positivt, så "tror jeg på det" det er jo det vi ønsker.:)

men skriver de noe negativt så så tror jeg ikke noe på det, hehe:)

Husarbeid ja. hmm det er alltid så kjedeli, men liker jo best at det er ryddig og rent runt meg så da må jeg jo bare vaske å rydde da. men har heldigvis en som er flink og hjelpe til:) Savner så utrolig en oppvaskemaskin det hadde vært noe det:) Men kommer vel en gang det også.

Du venter el du asso, hehe du får bare stå på no da:) Så kommer spiren sikkert snart:)

Nei nå blir det så langt i jen. er jo så prate syk jeg at det ikke er måte på. hehe. også blir jeg så ivrig, at fingrene bare springer over tastaturet, blir sikkert en del feil her oxo hehe. men pyttsann...:)

Hvor gammle er mennene deres vist jeg kan spørre?

Skrevet

Glemte vist å si ha en fin dag:) kos dere masse. håper syklusen deres blir normal i jen. vi hadde jo ikm samtidig forge gang. litt rart:) hehe. jaja uansett. nå blir det bare tom prat på meg:)

nok en gang ha det kjempe flott... klemmer gra meg:)

Skrevet

Heisann jentene!

Sitter nå på jobb og sliter stumpen av meg! hehe... Har ikke fått TR enda... Snufs! Det er nummeret før jeg bare sitter på do å presser :o) tihi!

Skal på en liten by tur med venninnen min etterpå, så håper det hjelper på at jeg kan slappe litt mere av (så kanskje TR kommer en tur i helgen) Det hadde passet bra. Håper bare at det ikke er noen feil i systemet. Skulle ta kontakt med legen hvis det fortsatt ikke er noe tegn til TR om en stund. Men hun trodde ikke det var noe gærent.

Har så utrolig lyst å dra på ferie til Mauritius, men det er jo så sinnsykt dyrt.

Hva skal dere i helgen da?

Tror jeg bare skal slappe av.. Hvile litt ut etter en hektisk uke..

Lykke til videre til dere også :o)

Regner med at dere holder meg opptadert ?!

Håper også at vi i kor sier JIPPI :o)

Klemmer fra en som ønsker at TR skal ta seg en tur og så dra igjen for godt :o)

Skrevet

Hei aela:) ja får håpe den hersens filletanta di kommer snart. kanskje vi får ikm samtidig nå da. tror jeg har ikm på mandag. er nok ikke gravid denne månen. får prøve litt mer neste måne:)

Ja ta deg en tur på byen du:) kos deg å prøv å tenke på noe annet:)

Jeg fyller år i morgen, så sambo har bestilt fly og hotell til oslo, så vi kan feire og kose oss. blir deili å komme seg litt vekk:) Trenger det i en stresset hverdag:) Jeg er blitt spådd gravid av tre stk i november. kanskje vi skal satse på å bli gravide alle tre da:) tihi. det hadde vore morsomt:)

GO HELG DA TUPPENE:)

SNAKKAST:)

KLEM FRA MEG:)

Skrevet

Hei på dere :) Takk takk:) ha en super dag i oslo:) Spiste deilig middag å bare slappet av. tenkte jeg skulle shoppe litt, men rakk ikke å kjøpe noe, butikkene stengte jo kl 17. alt for tidlig. hehe. men men, var kjempe koz likevel:)

Vert på hytta ja:) så koselig. Jeg har oxo lyst på hytte tur, men kjenner ingen som har hytte her i bergen. må nok vente med det til jeg kommer hjem. Men sikkert like greit. ekstra stas når det først blir hytte tur da:)

Du får ha riktig lykke til, med prøve kjøringen da:) kommet langt med den eller? begynt med det obligatoriske? du kan glede deg til glattkjøring:) det er kjempe morsomt:)

Må stikke no. har masse husarbeid og gjøre:)

snakkes da jentene:)

klemmer

Skrevet

Heisann snuppe tuppene!

Gratulerer med dagen Stine (på etterskudd), hehe skulle ønske jeg så det før. (men men ikke noe å få gjort noe med nå.

Skjønte du hadde en super bra dag :o) Det er kos!

Det går sånn passe med meg!

Har ikke fått TR enda, så er litt små irritert. Kjipt å ikke vite når jeg får den.

Koster de pillene mye forresten? Legen min sa ikke noe om det til meg... Og det hørtes jo perfekt ut for meg :o)

Jeg skal også gifte meg på Mauritius på en slags klippe (ikke så sinnsykt høyt, siden jeg har høydeskrekk) så man kan se utover havet.

Har drømt om det en stund nå. tihi! Og håper det skjer engang i fremtida :o)

Satser på at vi skal bli gravide samtidig ja, og jo før jo bedre :o)

Tenker masse på dere, og er så utrolig koselig å "ha"dere :o)

Kos og klem til dere begge

fra

Skrevet

Takk takk aela:)

ja ha det kjempe kjekt:)

ja høres kjempe romantisk ut å gifte seg på mauritsius, men tviler på at jeg hadde fått med meg så mange gjester dit:( men men... Har litt lyst å gifte meg i desember måned jeg da:) synses det er så koselig når det er mørkt ute:) Å masse stearin lys, å fakler rundt om kring:) men men,,, min kjere vil vist ikke gifte seg før 2008 eller 2009, så det er nok en stund til enda uansett.

Ja kanskje du burde prøve de pillene, er ikke sikker på hva de koster, men håper de hjelper deg da:) jeg har ikm i dag. virker ssom om tr er på veg oxo, har så vondt i magen:) Grrr, men men, får prøve på gjen neste mnd:)

Nå må jeg age middag, i dag blir det hjemmelaget kjøttkaker i brun sos. det er så deili:)

Snakkes da tuppene mine:)

love ya

klem fra meg:)

Skrevet

Hmmm da var det tid for besøk, spurte pent om tante rød bare kunne droppe og komme på besøk denne gangen, men nei da, sterrig som hun er så kommer hun hver gang.... grrr. jaja he jo ikke ventet annet denne gangen da, men men, bare å vente til det er over no. Så er det pån i gjen. hehe.

Hvordan går det med dere da?

Love ya.

klemmer fra meg:)

Skrevet

Hei hei snuppene!

Ingen tegn til TR enda! Må få fiksa de pillene snart. DRIIIIIIT lei!

Må du fortsette å "lure" typen din nå Stine el er han med på det?

Nye nytt med deg Christine?

Er litt tom for ord i dag, men skriver mere senere :o)

Tenker masse på dere hele tiden

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...