Gå til innhold

Aela <3 og Stine mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann snuppene!

Det går bra meg og spiren :o) Sliter litt med urinveisinfeksjon, men skal høre med legen om jeg skal gå på en antibiotika kur. Får det vekk med tranebær, men kommer veldig lett tilbake om jeg glemmer pillene. I dag har jeg kommet til min 10. uke :o) Men vet ikke helt sikkert enda om jeg er så langt på vei, men håper jo det.

Jeg er forresten samboer :o) og vi ønsker begge mest en jente (siden vi har funnet navn), men blir det en gutt er vi like glade. Håper bare på at ungen er helt frisk.

Jeg holder forresten på å lage hjemme side til mitt lille nurk, men er laaaaaaaaaaaaaangt fra ferdig. www.aela.piczo.com

Er det lenge til dere har IKM? Er så spent på deres vegne :o)

Håper det klaffer snart for dere begge.

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei shnuppene:) Skal prøve å skrive alt under et innlegg no. hehe,, so slipper jeg å lage mer kaos. hehe...

Han fridde til meg ja.... ikke sann kjempe romantisk frieri men han gjekk ned på kne da... han var tenkt å gjøre det da han skulle hente mj på flyplassen i sommer, men så måtte han ha med seg onkel ungen for å hente meg. å da ble det ikke noe av.... så da måtte han planelegge på nytt å det orket ikke han, for han var så ivrig, så da bare fridde han i kjellerstuen, var jo litt koselig da:) ha jorde det jo på sin egen måte. hehe....

Blir vel et sann standar bryllup på oss da... har ikke planelagt så mye enda:) Så på den sida di fra mauritsius. la den til som favoritter.... snakket om det i sta,,, mulig vi drar dit på bryllupsreise da:) var jo helt nydelig der....

Kan vist bruke et glidemiddel som heter pre-seed... husker ikke helt hvor det var jeg kunne kjøpe det. men kan uansett ikke kjøpe det før jeg får lønning.... er blakk som en kirkerotte:)

ååå Aela, siden din var kjempe skjønn:) sann vil jeg oxo lage til babyen min en gang:)

Har ikke sann side jeg.... har blink side da. har dere blink?

Kanskje jeg kunne legge dere til på msn? Min er [email protected] har space der da med noen bilder. er ikke helt ferdig med den siden... er litt å gjøre med den... men ikke kommet så langt....

nei ikke enkelt det med ue gavene... tenkte å kjøpe en konjac til far min, det er litt typisk han da. å et gave kort på body shop eller noe sant til mamma... klær til søsteren min, å et eller anna på clas olsen til bror min, spiller vel på X-box han tror jeg. så jeg kan jo kjøpe et sant spel...

vet ikke helt når jeg har ikm... har ikke sett etter, men har el den 8. da så det blir vel 2 uker etter der...

Hmm... nå må jeg tenke etter hva som stod i innleggene over...

får skrive mer senere... sambo vi ha litt oppmerksomhet nå, så er vel best å logge av...

Håper biffen blir god da iwantababy:) kos dere kjempe mye:)

fortsett å kose deg med magen din aela:)

love ya girls:)

snakkast

klemmer

Skrevet

Ahhhh.... Den middagen hørtes jammen deili ut, nå vart jeg sulten:)Spørs om jeg får sette i gang med middagen her også:) Blir kjøttkaker her i dag...

Ja, får prøve å få han til sengs i dag i jen da.... bare å stå på:) hehe Har vel el du oxo no i disse dager? eller?Får bare sette i gang å produsere:) hehe... Syns du virkeli fortener det etter 21 pp... Kanskje du kunne prøvd akupunktur eller soneterapi. For å få det på gli?

verdt et forsøk da:)

Hehe, skjønte ikke helt hvem som hadde lagt meg til på msn med det samme, hehe... blir sikkertlitt lettere å snakke der en her... Håper Caroline også har da... hadde vært moro å snakke i lag alle tre samtidig:)

Kom meg bare inn på 1. sida på spacen din jeg. men sikkert fordi jeg ikke er "medlem" er ikke så aktiv inne på blink jeg heller... bare inne og sjekker innimellom...

Åhh det var flotte hoteller da.... sikkert kjempe dyrt, men vel verdt pengane, hadde villa vært på et spa hotell jeg da:) unne seg litt ekstra luxus, vi trenger det innimellom:) Har så lyst på tur nå!!!!!

ha en super dag da:) skriver mer senere

Love ya:)

klemmer

Skrevet

Heisann Snuppene!

Høres ut som dere har det bra :o)

Jeg har msn : [email protected] bare å legge meg til.

Prøvde å legge deg til, men går ikke på denne dumme dataen på jobben, så må gjøre det når jeg kommer hjem.

Skal på ultralyd i morgen, gleder og gruer meg som en unge (er jo litt det enda, hehe) Hadde litt spotting forrige dagen også tok ikke legen min meg noe særiøst, så tar det privat. Men det er vært pengene.

Trenger å vite at alt er som det skal.

Skal bytte fastlege, for han jeg har gir meg ikke noe informasjon el noen ting.

Håper det klaffer for dere snart! Vil at dere også skal være gravide. Sånn at vi kan sammenligne forskjellige ting og tang. :o)

Klemmer

Skrevet

Ja har det kjempe fint:) har el i dag så nå må jg få denne gutten min i seng.. hehe... så du la meg til:) kjempe kos... egentli litt enklere å snakke der... Ultralyd? oj so spennende:)du er kjempe heldig asso:)

Fikk en trist nyhet fra en vennine i dag. Hun mista barnet sitt, var bare 4 mnd på veg, men likevel utrolig trist... hun hav vært EKSTREMT dårlig under hele sv.skapet da. Sikkert lagt på sykehuset en måned vist ikke lenger... så mulig det er derfor.. Hun måtte føde barnet på vanlig måte... Passer vel ikke å si dette nå akkurat... men... håper du ikke blir skremt... hun da jo vert så mye syk så det var nok derfor...

men d er det ikke ganske vanelig å spotte en del når man er grevid da? eller? Trodde det jeg... Uansett så gr det nok bra å du får nok en fin opplevelse på ultralyd:) du er kjempe heldig, misunner deg:) hehe . håper spiren sitter denne pp. hos både meg å iwantababy... ha vør arti om jeg ble gravid den dagen svigerinna mi fødte da.. håper babyen kommer i dag hehe..

Har foesten vert på fjellet i dag:) hehe *skryte skryte* Var på Ulrikken her i bergen... var mye tyngre en jeg hadde trodd. Var i MYE DÅRLIGERE FORM EN JEG HADDE TRODD..

ELLERS ER DET LITE SOM SKJER HER..

OJ CAPS LOCEN var vist på. beklager...

håpe vi snakkes på msn da:)

klemmer og koser til dere:)

Skrevet

Heisann!

I dag har jeg vært på ul og fant ut hvorfor jeg har spottet.

Det var fordi morskaka ikke hadde flyttet seg helt bak enda.

Så det var heldigvis ikke noe som var feil.

Jeg ble såååå glad når han sa at jeg var 11 + 4 og ikke 9 + 4 (som jeg trodde) Har fått termin 27 mai 2007!

Babyen lå å sprella masse også strakk den seg, så vi fikk målt perfekt.

Jeg fikk også høre hjertet og se rytmen på skjermen.

Alt stod bra til, og nesebeinet var 2 mm, så det var ikke noe kromoson feil heller. Det var fint å få høre!

Det var utvendig ul og jeg fikk med alt på DVD og 8 bilder.

Syns det var en antydning til at det var en gutt, men vet ikke helt. Han sa det var en knopp der, men at det fortsatt kunne være en jente.

Det var utrolig gøy å se nurket mitt :o)

Love ya girls

Skrevet

Hva skal dere i kveld da jenter? noen spesielle planer for helgen?

Jeg og sambo er en tur i Oslo for å besøke litt familie.

Slapper av og koser oss :o)

Hvordan går det med prøvinga?

Noe nytt?

Klemmer

Skrevet

Hei hei, har ikm neste onsdag:) Vist ikke tanten kommer kan jeg jo vente med å teste il fredagen da så kan vi teste samme dagen:) så gøy:) gøy at den kom litt før denne gangen da. siden du måtte vente så lenge forge gang:)

Har jobbet og og ikke vært helt i form.... slappet av og egentlig ikke gjort noe, denne helgen.

Skal du på ul i gjen da aela? Det virker kjempe spennende:) Var det sann me farger foresten?

Snakkast da dere:)

love ya:)

Skrevet

Hei hei!

Det var litt 3D, men det ble så dårlig siden det var så tidlig. Men var sånn farge greier (hvis du mener sånn kaldt og varmt opplegg?)

Skal vel på ordinær ul rundt 20 desember! vet ikke enda.

Får så dårlig informasjon hos legen min. Men har byttet nå, men får henne ikke før 12 desember.

Ja, da blir det spennende å se når dere har ikm da :o) Kanksje tanta har dratt sin vei?

Krysser fingrene for det :o)

Klemmer

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei hei jenter!

Nå er det såååååå lenge siden jeg har hørt fra dere :o(

er så spent på hvordan det går med dere? Er det noe nytt?

Skal dere forresten se på Jul i Tøyengata? det skal jeg og jeg gleder meg masse til å se hvordan det er i dag. Tror det er kjempe morsomt :o) Hvordan skal dere feire jula i år?

Mange gode desember klemmee fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...