Gurine og gulla Skrevet 24. oktober 2006 #76 Skrevet 24. oktober 2006 hehe så arti da:) håper du er sanndrømt:) hehe. e jo et godt tegn at du har ømme pupper da...håper du r gravid selv om testen viser neg. men som du sier så trenger de en del hcg for at den skal bli positiv:) så spennenda da, håper du klarer prven denne gangen:) det gjør du sikkert:) kjedeli at de svarer så tregt der inne, men de har vel mye å gjøre... sikkert lett å overse noen:) lykke til på prøven da ,, tvitvi.. klemmer
Gurine og gulla Skrevet 24. oktober 2006 #77 Skrevet 24. oktober 2006 OJ TVILLINGER???? så bra ja det fortener du etter så mange pper... jøss, håper det stemmer da at du blir gravid i desember... fin julegave det:)hehee d ei ny som spår?
Gurine og gulla Skrevet 24. oktober 2006 #78 Skrevet 24. oktober 2006 hmm så ikke innlegget der inne jeg... det var på spå horoskop sant? Så det ikke.... så berre et av dine innlegg og det var ikke svart på, hmm,,,
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #79 Skrevet 24. oktober 2006 Så gøy at du har ømme pupper, det var det jeg la mest merke til ) Trodde egentlig bare at mensen var på vei, for det føltes litt sånn. Går greit med familien nå heldigvis. Ikke sånn super bra, men greit nok. Har greid å slutte å røyke, men det var ikke så lett som jeg trodde. Har alltid forestilt meg at den dagen jeg får vite jeg er gravid, da slutter jeg. (trodde det var veldig enkelt) Får håpe dere blir gravide denne pp-en da ) begge to! Det hadde vært gøy. Burde ta blodprøve hos legen, så får dere vite det sikkert (ganske tidlig også tror jeg) Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 24. oktober 2006 #80 Skrevet 24. oktober 2006 heisan du er her i dag du også ja:) så kjekt:) hvordag går det med formen da? håper kvalmen din går over. det er aldri noe gøy:)men mne,,, du føler vel at spiren sitter da når du kjenner, kvalmen er der:) uff, må man ta MANGE BLODPRØVER NÅR MAN ER GRAVID? oj ble vist med store bokstaver, men men, dere skjønner. jer er en kjempe pyse... har faktisk ikke tatt blodprøve i overarmen siden jeg var 1,5 år. har ikke problemer med sprøyter og stikk i fingeren og sann men blod prøver er det verre med. hodt på å svime av når jeg skulle hode hånden til en gammel dame i ro, når hun tok blod prøve, kommer til å gå i bakken den dagen jeg skal ta blodprøver. er ikke så redd for stikket, men synes det er ubehagelig likevel... så bar du har klart å slutte å røyke da:) har forstått at det kan vere vanskelig. sikkeert like vanskelig det som å slutte å spise sjokolade eller anna godteri... synes du er kjempe flink jeg:) klemmer
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #81 Skrevet 24. oktober 2006 jeg er her nå som jeg jobber ) hehe, bruker tiden til litt fornuft... Formen er bedre i dag, nesten ikke kvalm (men det er litt skummelt også). Jeg er utrolig redd for å miste! Gleder meg til det ikke er en så stor mulighet. Tror man skal ta blodprøve hver gang man er på kontroll, men der er ikke så ofte. Jeg husket ikke at jeg hadde tatt blodprøve i armen før, så jeg gruet meg som f..n. Og det gjorde driiiiit vondt når hun tok den ut, men det var fordi hun kontor dama gjorde det på meg. Hun var ikke noe flink. Så måtte jeg ta blodprøve en gang til hos en annen og da merket jeg det ikke engang. Men det er jo verdt det da ) Skal ikke på kontroll før om en mnd. De gangene jeg tok blodprøve var for å se om jeg var gravid. Det er så deilig å ha slutta å røyke, for nå merker jeg hvor vond den lukta er for ikke røykere. Den lukta som henger igjen både i kjeften og i klærna. Krysser fingrene for at du er gravid ) Hvilke symptomer har du nå? Klem
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #82 Skrevet 25. oktober 2006 Heisann iwantababy! Så spennende det blir å høre fra deg til helgen angående testen ) Håper den er positiv ) Takk for applausen. hehe! Jeg har 3 venninner som er gravide; 2 av dem er ca. 3 mnd på vei, mens hun siste er ca. 6 mnd på vei (termin 15 januar). De har ikke greid å slutte å røyke enda. Så er litt stolt over at jeg har greid å slutte når jeg er sammen med de. (skjønner ikke hvorfor de ikke tenker over konsekvensene) Til og med samboern min skal slutte å røyke nå for den lille og meg ) (han holder på å trappe ned) Så koselig hvis du får sendt julehilsen (det er jo en fin gave å få vite det på den måten) Jeg hadde forresten litt mer enn vanlig. Men jeg tror det også er vanlig å få mye mer. Krysser fingrene for positiv test til helgen ) Masse lykke til Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 25. oktober 2006 #83 Skrevet 25. oktober 2006 æsj, hadde regnet feil jeg, tante rød kom nå, mens jeg var nede i byen:( grr så typisk. uff sur jeg nå... men men, kan ikke vente at det klaffer så kjept... skriver mer senere, må pusse tennene å stikke på jobb. snakkes da tuppene mine.... klemmer fra lille meg:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #84 Skrevet 26. oktober 2006 Stine mor jeg kunne ønske tanten min tok med tanten din på ferie! (håper hun blir med neste gang) ;o) Og håper hun har overtalt tanten til iwantababy å bli med. Hvis du er gravid nå, vet du når ca du har termin da? (iwantababy) Håper dere kommer like bak meg til 1 trimester ) Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 26. oktober 2006 #85 Skrevet 26. oktober 2006 takker:) dere er så støttende og kjekke:)håper jeg blir gravid før 2007 da i allefall...har så lyst på en liten en nå... Ja HÅPER iwantababy er gravid nå, det fortener hun skikkelig, etter så mange pp. ha ikke forundret meg om det bli tvillinger. hehe,,, hadde vært morro da:) Synes virkeli at tantene frtener en lang ferie no, hehe, trenger det. Er det koselig inne på 1. trimester da? Er vel det samme som her sikkert. eller? Når var det du hadde termin i jen? har glemt det jeg, er jo bare å bla oppover da men.... jaja.. planer for dagen dere da? jeg har fått unna en del husarbeid. har fri i dag, å det skal nytes:) klemmer til dere jentene:) love ya klemmer
Gurine og gulla Skrevet 26. oktober 2006 #86 Skrevet 26. oktober 2006 bare dytter den opp itt var så langt bak. hvordan går det med det iwantababy? flere symptomer?
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #87 Skrevet 27. oktober 2006 Er ikke så mye inne på 1. tri men litt. Også litt på ung og gravid, skravlesiden, også ser jeg jo på alt mulig annet ) Jeg har termin ca. 11 juni, men det er jo bare tipping. Juni er det iallefall ) Jeg skal vel en tur til Oslo kanskje med en venninne for hun skal sette på hår (vet ikke om jeg gidder) men det er ihvertfall billig om jeg ombestemmer meg. Resten av helgen skal jeg vel bare slappe av. Mye å gjøre i den nye leiligheten vi flytta inn i på mandag ) Bare leier da! Hva skal dere til helgen da? Love ya too
Gurine og gulla Skrevet 27. oktober 2006 #88 Skrevet 27. oktober 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEI SÅ KJEDELIG DA!!!!!!!!!! Uffa hmmm den dritt tanta asso......... GRRRRRRRRRR blis så sinna på disse tantene, de vet å komme når det passer oss minst:( Så kjipt at du strøk på teorien da....Forstår godt vist du er sint, det var i allefall jeg da jeg strøk..... Bedre lykke neste gang:) Sender en trøste klem jeg... Håper du får en fin helg likevel:) Håper spiren sitter i november da på oss begge. Er ikke du oxo blitt spådd gravid i november da... eller var det i desember? jaja uansett, det er ikke lenge til..... Vi får bare spre bena og hoppe i høyet, om noen dager når tanta er dratt i jen:) Vet ikke annen råd. Olav fikk vite at en av kompisene hans skal bli pappa, i april mai, tihi... Tror han ønsker å bli pappa han også nå, håper han blir mer ivrig. jaja nok om det. Deilig at det endeig e helg, ikke lenge siden du skrev du snart skulle på tur. å nå er det fredag i jen, herlighet, tida går jo så vannvittig fort, nesten litt skummelt.... kos dere da i helgen begge 2. håper du ikke kommer for langt ned nå iwantababy... du klarer nok begge deler snart:) love ya babes. klemmer til dere:)
Gurine og gulla Skrevet 29. oktober 2006 #89 Skrevet 29. oktober 2006 Heisan Jenter:) Hvordan går det? nå ee nok en helg over. å mandag i morgen. godt at jeg har sen vakt så år jeg sove lenge:) Aela: så heksemamma hadde spådd jente på deg:) så koselig da:) du her heldig som har spite i magen din du:) håper jeg å iwantababy kommer etter denne pp da:) hvordan er formen nå da? klemmer til dere:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #90 Skrevet 30. oktober 2006 Heisann snuppene! det går vel greit ) Leit å høre iwantababy. Jeg hadde virkelig trua på at det hadde klaffet nå. Også teoriprøven attpåtil! Jaja, får bare se positivt på neste pp, så kanskje den sitter da ) Håper det for dere begge ) Jeg ser at det blir gutt på spå siden jeg. Hvor så du at det blir jente? Jeg vet jeg er veldig heldig, men jeg er redd for å miste (ikke fullt så koselig å tenke på) Gleder meg til jeg er litt lengre på vei, så jeg kan slippe å tenke så mye på det. Lykke til neste gang jenter ) Hold meg oppdatert. Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 30. oktober 2006 #91 Skrevet 30. oktober 2006 ersj. jekk på jobb i dag, å da jeg kom bort, måtte jeg bare gå i jen.hadde vist fri i dag.. hehe typisk meg da. bra jeg har kort veg til jobben ca 2 min å gå... hehe aela så at heksemamma ha skrevet jente...eller tar jeg helt feil.. ska sjå etter en gang til nå......
Gurine og gulla Skrevet 30. oktober 2006 #92 Skrevet 30. oktober 2006 oki vå vist gutt, jøjje meg så distree jeg er.. nesten skummelt jo. hehe... kommer sikkert på senere i kveld... love ya girls klemmer
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #93 Skrevet 31. oktober 2006 hehe! Begynte å lure på om det var noe feil med synet mitt ) hehe! Var vel deilig når du fant ut at du ikke skulle på jobb? Har det skjedd noe spennende i det siste da? noe nytt? Klemmer fra en som ønsker dere gravide )
Gurine og gulla Skrevet 31. oktober 2006 #94 Skrevet 31. oktober 2006 Nei lite nytt her... ikke så mye som skjer... endelig ferdig med beøket nå, så nå er det bare å spre bena... hehe... ja vå deilig å komme heim uten å ha jobba hehe... godt me en fri dag. har fri i morgen oxo, skal sikkert kjøpe noen leker til tante ungen våres...(ungen til søstra til olav) litt koselig. Sitter å setter opp budsjett på ryllup. jammen er det dyrt gitt... men men gifter seg jo bare en gang så unner meg litt luxus den dagen... må bare finne en dato...gleder meg:) ja nå får vi bare håpe at spiren sitter så det hlder... kimby spådde at jeg ble gravid nå. lov å håpe da. spurte først om jeg var gravd, men hadde jo mensen, så var nok ikke det.... håpe håpe... nesten litt for ivrig av hele greia. hehe nei nå må jeg legge meg, er så trøtt:) sgod natt da shnuppene:) mange klemmer:)
Gjest Skrevet 1. november 2006 #95 Skrevet 1. november 2006 åååhhh så heldig! Skal du gifte deg? Gleder meg til jeg skal det, men det blir nok noen år til. Og ja det er kjeeempe dyrt. Tror man nå til dags skal regne med iallefall 100 000 kr. Og det er MYE penger! Får håpe hun har spådd riktig da ) Jeg ble spådd gravid i januar, men spiren kom visst litt før.. Men det er jeg bare glad for ) Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 1. november 2006 #96 Skrevet 1. november 2006 heh ja e blitt spådd gravid i både november og desember, så nå velger jer å tro på desse spådommene:) hehe håper jeg ikke blir skuffa:) Jepp skal gifte oss, men har ikke bestemt dato enda. litt usikkert. litt lyst både sen sommeren og desember 2008, så det er en stund til enda:) uff ja. vi er kommet opp i 65 000. og da er det ikke tatt med drikke, lokale, fotograf. trykksaker pluss litt til. så det blir nok temmelig dyrt... skal kanskje se på kjoler til helgen, men det er bare for morro da, kommer ikke til å kjøpe kjole enda... kan jo tenkes at jeg kanskje blir gravid og da vil jeg vel muligens forandte figur. hehe bli større eller slankere. aldrid godt å vete. hehe. er dere forlovet? sammboere eller bor dre hver for dere? vi går en kjekk tid i vente jenter:) gleder meg til å fortsette livet:) hehe ha en fin dag da:) snakkast:) klemmer:)
Gurine og gulla Skrevet 2. november 2006 #97 Skrevet 2. november 2006 DYTTER DEN OPP. forsvinner jo så fort. hva skal dere i helgen da? har fri denne helgen å det skal nytes:) men dere? kan man bli gravid selv om vi bruker glidemiddel?.synes jeg las en plass at. man kan få problemer med å bli gravid vis du bruker det:\. stemmer det eller? klemmer:)
Gurine og gulla Skrevet 3. november 2006 #98 Skrevet 3. november 2006 Guri, skikkelig FLOTT, der da... lust dit på bryllups reise jeg da... hehe, vi har ikke funnet dato enda, mulig det ikke blir før sommeren 2008, har jo planer om å vere gravid meste sommer, hehe,,, '"In my dreams", lever fortsatt i håpet:) Har sett på kjoler allerede jeg da, bli jo så ivrig. var og så på, på onsdag. fant en som satt som et skudd, jeg likte den kjempe godt i allefall, kanskje litt spesiell. her er en link: http://www.sanpatrick.com/entrada_index.asp?idioma=2 trykk på "make your choice" og der etter på "beuty" der er kjolen, den heter RAHMAN. Men det er jo en stund til jeg skal gifte meg enno så mulig det blir en annen, etter hvert. Håper han frir snart da:) gleder meg å høre hvordag han gjør det:) Det må du jo fortelle oss:) Er han av den romantiske typen? Sikkert kjempe fint å stå brud der nede:) å ha bryllupsnatta der nede i tillegg:) hehe sikkert kjempe fint:) Er litt Tradisjonell jeg da, vil ha et vanelig kirke bryllup:) Misunner egentli de som klarer å vere litt utradisjonelle, må jo oppleve mye mer enn det jeg gjør, hehe.
Gurine og gulla Skrevet 3. november 2006 #99 Skrevet 3. november 2006 Ja vi kommer etter i november ja... det skal vere sikkert. hehe... har el den 8... hehe. får prøve å finne et glide middel som ikke er sæd drepende da.. tihi.. vart litt intimt dette her, men pyt pytt:) Skal xxxx fingrene for deg iwavtababy...håper den sitter. jeg har også tenkt tanken på å få en gutt som kan passe på lille søster, hehe, men har altid følt og tenkt at jeg kommer til å få jente først, blir jo spennende å se, bare det er evlskapt skal ikke jeg si noe... Ja aela du er jo heldig som ikke kommer til å vere kvalm i desember da. jeg vil også spise julemiddag. så vist jeg blir gravid. så får kvalmen jammen holde seg unna. hehe...(som om jeg kan bestemme det). håper du ikke har fått cystene tilbake da... er vist utrolig mange som har det... kan ikke vere noe moro... vi får håpe du slipper unna de i gjen:)
Gurine og gulla Skrevet 3. november 2006 #100 Skrevet 3. november 2006 nei har ikke begynt å kjøpe julegaver enda.. men vet sann delevis hva jeg skal kjøpe til noen... oikke enkelt det å finne gaver nei... det vanskligeste er til broren min på 20... noen som har et forslag? hehe... Sorry det ble litt rot i innleggene her. kom ikke helt i riktig rekkefølge. hehe. men men... snakkast da shnuppene mine:) kos dere i helgen. love ya:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå