Gå til innhold

Aela <3 og Stine mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan jentene:)

Dannmark ja:) Det hørtes arti ut, vi trenger å komme oss litt bort i fa hverdagen avogtil, det gjør bare godt.

Jeg er hjemme på sunnmøre nå, bare nyter det. kommer hjem på søndagen da. da er det pån i jen med jobben.

Da forsvant tr håper hun blir borte et års tid. ha ikke skadet det. fgår bare stå på. tihi. det eneste som hjelper er vel bare masse sex, hehe.

Møtte en veninde av meg som bare var hjemme en tur på lørdag, har ikke sett henne på over 2 år, hun har fått har fått seg en gutt, som er 7 uker nå.

Det var så koselig. ha bare så lyst å kidnappe han og ta han med hjem, hehe....

Ble ikke mindre verpesyk av å vere sammen med han nei.

Har dere hørt om en gruppe som heter vassendgutane? De som synger, ongkar mer dobbelseng, og den der granada sangen.Jeg synes de er kjempe bra, men jeg er jo fra bondelandet oxo da , hehe. Jeg skal på bygde dans med de nå til lørdagen, det blir arti det. Gleder meg kjempe mye.:)

Nå må jeg stikke. Skal shoppe litt.

Snakkast da:)

kos dere masse:)

love ya....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann tuppene!

Lenge siden jeg har skrivd (ikke med vilje altså). Trengte en liten pause fra det hele, men vet dere hva?! Jeg er GRAVID! Kom som ett utrolig sjokk i dag kl 12 00! Skulle egentlig bare finne ut om jeg fikk mensen snart utifra den slimhinne greia, men da så vi en klump på skjermen. (ultralyd) Jeg trodde først ikke på han, men han sa han ikke tulla. Og klompen så ganske stor ut på skjermen, men mye mindre i virkeligheten da. Så utrolig sjokk! Var jo ikke derfor jeg var der. Er bare 2-3 uker på vei, og får litt bedre svar på blodprøven i morgen.

Hvordan går det med dere da?

Har hørt masse på vassendgutane jeg :o)

Bor på landet, så da er det ganske normalt (kommer ann på hvem folk du er med da) Så er ikke alltid det passer seg.

Hvordan var det i Danmark da?

Fikk du shoppa mye?

Trenger visst ikke de pillene allikevel :o)

Love ya too :o)

Klemmer fra

Skrevet

Søren skrev det lange innlegget osså ble det slettet:( jaja.... får prøve på nytt da.

AELA DA!!!!!!!!!!! DU E GRAVID ASSO?!!!!!!!!!!!! SÅ BRA:) LUCKY U!!

HURRA,HURRA,HURRA, FOR AELA:) Har du fått symptomer da?

Lykke til inn i 1.tri. men du må love å komme tilbake å fortelle hvordan det går:) Sa spådamene at du kom til å bli gravid nå? Så arti:) Da kommer jeg å iwantababy etter snart da:)

Iwantababy, tenk om du oxo er gravid nå da? håpe håpe. men dere får ikke lov å forlate meg her alene hehe, dere må komme innom og fortelle hvordan det går da:) Satser på at spiren sitter på oss oxo denne månen:) men ikke usansynlig at den sitter hos deg allerede da. må teste snart. er så nyskjerrig jeg, det er jo den 9. i dag så du kan jo teste da:) hehe håpe håpe:) skal xxxx fingrene for deg.

jeg har el i morgen eller onsdag tror jeg. kjenner det er noe på gang der nede. får bare stå på disse dagene da:) hehe

Dansen med vassend gutane var kjempe gøy. så kjekt å se i gjen så mye kjent folk, på en gang. hehe. dere sku ha vert der, hehe.

Hold meg oppdatert da jenter:)

Smask til dere jentene:) xxxxxxxxfingrene fot alle 3, å håper det går bra:)

Skrevet

Iwantababy hvordan går det? fått testet? er så spent nå...:D

Aela... er du her enda? går det bra med deg å spiren din da?

klemmer fra meg:)

Skrevet

hei iwantababy. har du fri i dag eller? jobber du foresten?

jeg var ferdi på jobb kl 2 i dag. deili:) ska bare nyte fineværet etter den hersens oppvasken. sku ønske ej ha oppvaskmaskmaskin, hehe, det blir et must, neste gang jeg skal flytte. hehe.

Hmm. el slim no? merkeli. kanskje et tegn på at du er gravid? ikke vet jeg. kanskje det var feste blødning du hadde for noen dager siden da? vi får håpe på d:) ha vore kjempe arti. tihi...:) Ssynes du burde teste snart jeg da, før jeg vipper av pinnen, hehe er så nyskjerrig på om du har fått deg en huleboer:) Får XXXXXXXXXfingrer og tær for deg. håper vi kommer etter Caroline (aela) snart. Spurte en spå dame i går,(eller var det dagen før??????? jaja) om graviditet i gjen. hehe maser litt eg da. da sa twig at hun så graviditet på meg i november da:) håper det er noe i det:)

jeg temper ikke, men hadde litt sånn el smerter i går så tror nok at jeg hadde el i går ig har i dag... kanskje... jaja. uansett so e det bare å hompe i veg. hehe....

Ja bygde dans e virkelig å annbefale:) Knall morsomt:)

Snakkast:) klemmer

Skrevet

hehe ja jer det. er kjempe nyskjerrig jeg nå:)

Går det bra med kjøringen da?

kommer ikke tanta snart så må du jo teste da:o)

Tror jeg tar bilen og låner maskina di jeg gitt hehe... blir so møkk lei av å vaske opp hele tiden. gla for at jeg har en som er flink til å hjelpe til. så du den film snutten den fødselen som er på 1. sida nå? er bare helt nydeli. begynte nesten å grine... åååå vil bli mamma nå...hehe

Skrevet

hehe takk for det. lykke til med teorien i morgen da:) håper du får lappen snart, det er så kjekt å ha den. sleppe å vere avhengig av buss, og andre so kan kjøre:)

Snakkast ja:)

Skrevet

Hehe ja det skavere sikkert. er blitt avhengig av hele bim`en jeg. hehe. variere hvor raskt du får svar. de er der som regel på kveldene i 9 tiden tror jeg. er jo så mange lange tråder der no. e jo berre å skrive under en, så får du nok snart svar. tihi. er så spent på dine vegner. hehe so arti:) Skal x fingrene for deg i morgen når du skal ta prøven...:) Går nok bra skal du sjå:)

Skrevet

Ja vi jer d. må nesten gjere nåkke fornuftig no. hehe... snakkast.

klemmer:)

Skrevet

har el slim jeg oxo i dag. men er ikke sikker på om det er fordi jeg er ferdi med el. eller om det er fordi jeg har el.. hmmm ikke godt å si... får satse på at det blir litt kos på meg i dag da:) lov å håpe...... så kjipt at du ikke klarte teorien da.... jeg strøk 3 ganger jeg på den. første gangen var det mange feil. 2 og 3 gangen var det 1 og 3 feil... so vannvittig kjipt. ha det bare vore 10 feil. så ha det ikke vore så surt.

Skrevet

ehe vart ikke så blid da nei hehe. det skal vere sikkert. men fekk det jo til te slutt da:) har spurt deg før men husker ikke hva du svarte.... er du kommet langt i kjøringen? begynt på det obligatoriske?

tror jeg holder meg til denne tråden nå... vart litt tungvint å skrive på begge de trådene, hehe

Skrevet

oj vart innlegg nr 100 det:) arti

hehe

Skrevet

greit å få unna teorien ja, enig der. mår den er unna jort så er det verste jort:) når skal du ta neste prøve da?

aela ja... nei ikke sett noe til henne jeg jeller. var inne på 1.tri og så etter henne men så ingenting til henne der heller. håper det gr bra med henne ja:)

hun er jammen heldig:)

men hvem hvet han hende det sitter en spire i magen din også nå da:) håpe håpe...

Skrevet

Å nei so kjedeli da, sukk. men men. ja ikm nesten samtidig. klarer du å vente med å teste til lørdagen da? hehe... Jeg er så vannvittig utolmodig, ikke sikkert jeg klarer å vente så lenge sjøl. hehe. men fer prøve å holde meg. de er jo så vannvitig dyre de testene:) sku ha bestilt på nettet, sikkert en del billigere der.men håper jeg slipper så mange, vil jo gjerne ha en positiv test nå me det samme jeg da. hehe.

Nei jeg har ingen tato, men synset det er stilig med en i korsryggen, men har hørt at du ikke får epedural, (under fødselen) vist du har det. så det bli nok ingen på meg. stilig med en liten en på ankelen også da, men det skal vist være so heise vondt. Det eneste jeg har er hull i ørene, tror det får holde:)

Å så heldig du er så får dra på tur, det er jo så arti:) ja kan jo drikke med god samvitighet da:) dere får det sikkert kjempe morsomt:)

Er det mange som vet at dere prøver å bli gravide? den eneste som vet det, av de vi kjenner er lillesøsteren min, hehe. måtte jo fortelle det til noen, blir så ivrig jeg, å da klarer jeg ikke å holde tett. Vet du hvilken måte du skal fortelle din kjære på at du er gravid da, når den dagen kommer. (forhopentligvis snart). Jeg har lyst å kjøpe en liten boddy eller bamse som står "pappa" på, synes det virker så koselig:)

Ha en super duper dag da; Å kos deg kjempe mye med venindene dine:) Blir sikkert kjempe bra:)

Skrevet

Trykker så fort på lagre jeg også avog til.

ha en kjempe da. klemmer fra meg:)

Skrevet

Neei d sier jeg oxo... trenger ikke å tenke på det en gang:) heh(tanta asso. ) Men syns jo først og fremst at du burde bli gravid no. 20 pp er ganske lenge,,, håper jeg slipper å vente så lenge...er jo bare på 2 enda... tror jeg. hmm. eller 3? jaja ikke så nøye egentli. klarer ikke å følge med.

å hamburgerrugg hørtes deilig ut.... må prøve å lage det en gang:) vi hadde pennekaker og bacon i dag... spiste meg litt for mett, hehe. men det e jo typisk meg, fekk jo gått meg en spasertur etter det da:)

Jeg tenker på dere som skal på båt tur jeg, håper ikke det blir mye sjø da... kjedelig vist dere blir sjø sjuk. det hadde i allefall eg gjort, du fer ta deg en sjø syke tablett vist det blir for gale:) Men no må ej vist stikke, olav rper på meg,(er vist oppmerksomhetssyk). men det e jo bare bra:)

Snakkast shnuppa:)

GOOOOOOOOd tur:)

klemmer

Skrevet

dytter denne opp. forsvinner jo så fort.

Skrevet

Guri den forsvinner fort. sitter å venter til jeg skal gå på jobb jeg nå...

tenker på deg so har fri i helgen, og er på tur. håper du koser deg:)

Skrevet

Oj hjelpes, det stikker i magen... skal jo ikke ha mens før neste lørdag så det er jo litt tidlig å kjenne mens smerter nå. hmm oj, vart veldig spent nå. tenk om jeg er gravid.... tenk om det er sanne feste smerter som folk snakker om, vet ikke hvordan de kjennes ut da men. hmm håpe håpe. håper det ikke er tanten som kommer for tidlig. ble nesten nervøs. hehe.

Kos deg videre på tur. hehe..

håper oxo at det går bra med aela:)

klemmer:)

Skrevet

hmm. dett er rare greier. det stikker avogtol voldsomt i magen, det kan vel umulig vere et bra tegn,... i dag har jeg faktisk vert litt småkvalm, og hatt halsbrand også. kanskje det er noe... mulig det bare er innbildninger.. vet ikke om jeg klarer og la vere å teste før lørdag. kanskje jeg tester litt før. tihi:) håpe håpe:)

klemmer til deg shnuppa:)

Skrevet

grrr... har ingen symtomer i dag:( grrr å jeg som håpet sånn.... jaja. får satse på neste pp da...

Skrevet

ja spennende me den spåinga. hehe. er så nysgjerrig jeg da. hehe.. håper de som spådde gravid i november har rett, spådde de ikke deg oxo gravid i november?

Har ikke vært på jente tur på 3 år jeg. å da var vi bare til molde, 2 timer unna. der jeg er fra, da sjekka vi inn på hotell, og kosa oss på julebord. men fikk en liten turn off da, når over halve hotellet bestod av jehovas vitner, og baren stengte før stenge tid. hehe, men men ha det jo arti likevel. har ikke noe i mot jehovasvitner, men det kunne jo vært litt andre folk der også. men men. som sagt så ha vi det jo arti:)

har du vært på de bim treffene som pleier å vere da? virker litt koselig. ser de skal ha julebord også.. kjekt at noen arangsjerer noe slikt:)

ja de symptomene jeg har hatt er vel bare innbilte symptom, bortsett fra surt oppstøt da. tror ikke det var innbilt. hehe. men men . lever jo i håpet. skal nok klare å vente med testingen. hehe.(håper jeg da:)

Så utrolig kjedelig å vente på ikm.... uff... tolmodighet lenhe leve, hehe

ser du fotball i dag da. Brann /Rosenborg? jeg holder med ålesund så jeg så jeg bryr meg ikke om den kampen.... liker egentli ikke fotball.

Snakkast senere ja:)

love ya 2.

klemmer

Skrevet

Heisann jentene!

Skal ikke forlate dere :o) Har vært mye som har skjedd nå også har jeg vært sykemeldt fra jobben i 2 uker (derfor ingen internett) :o(

Men nå er jeg tilbake.

Det går bra med meg og spiren, men har dessverre den dumme kvalmen, men det blir forhåpentligvis bedre. Jeg har fått veldig mye negativt fra familien min, men nå går det bedre. Gruer meg litt til alle på jobben vet det (veldig mange som jobber her) siden alderen min. Men jeg skal greie å komme igjennom det :o)

Gleder meg veldig til ultralyden selvom det er lenge til. Skal på min første kontroll om litt under 1 mnd. Det blir spennende :o)

Hvordan går det med dere da?

Noen tegn på graviditet?

Mine symptomer var kvalme, ømme bryster (trodde de bare vokste for engangs skyld, hehe) og svimmelhet.

Tenker masse på dere, så håper alt går bra :o)

Klemmer

Skrevet

hei aela:) så utrolig kjekt å se deg i jen, lurte på hvordan det gjekk med deg:) Så trasig at du har fått den kvalmen da... ikke noe særlig den. håper det går fort over:)

Familien din vil nok sikkert det beste for deg, og tror nok at det beste er å vente, men du vet jo best sjøl hva du hvil, å du er myndig. så ingen kan si hva du skal gjøre eller ikke gjøre:) de blir nok kjempe glad på dine vegner etter hvert som de venner seg til tanken:)

Synes du er kjempe heldig... Håper du er med oss videre:) håper vi kommer etter snart:)

Iwantababy, så gøy at du har ømme pupper da:) ikke så usansynlig at du er gravid da. har jo prøvd en stund så en gang må den jo sitte:) har du fått svar på spå/horoskop nå da?hva sier de? er så spent på deg:)

Har ømme pupper jeg også nå, men det er sikkert tanten som kommer...har akkurat den

samme følelsen.. skal nåkke til at det klaffer så raskt:) og når han karen min, ikke er gått inn for å prøve, så er det ikke altid så lett å få det til åklaffe med el... men men,,, håpe jo likevel. ha vør arti vist vi hadde testa posetivt samme dag da:) hehe....

får xxx fingrene for det. snakket med svigerinna mi i går ho tror ho får babyen on ca en uke max to... han første var 2 uker før termin, så ikke så usansynlig. må ut å kjøpe baby klær da:) gleder meg, tihi...

nei nå må jeg se 71grader nord.. er så arti:)

klemmer til dere begge snuppene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...