VåreSøteSmå Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hei, kordan går d m dere?noen tegn t TR? noen som har testet? eg klarte jo sef ikke holde meg,bare måtte ta en test idag..men den var negativ..hmmm. har en gang før gått i en uke over IKM før den viste positiv.men skjønner ingenting fordet..TR e ikke kommet ennå,og testen e ikke positiv..kan jo være at hcg nivået ikke e høyt nok da..men brukte CB digital den e veldig bra..og slipper å tyde selv.håpe håpe.hehe. lykke t begge to. ska ut no,men vi snakkes vel. tvi tvi. klemmer
Gurine og gulla Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hei iwantababy Fikk tanten i natt jeg:( men men, bare å prøve på nytt da. Hmm det er jo fortsatt håp da, siden TR ikke er dukket opp enda, selv om testen var negaiv. Det kan jo vere hcg som ikke er høyt nok enda,sånn som du sier, skal kryssefingrene litt ekstra for deg jeg da, slik at dn blir positiv neste gang.xxxxx Lykke til.!!!!!!
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Heisann! Alt går bra foreløpig ) Ikke tegn til TR enda (4 dager over). Har ikke testet enda, men har veldig lyst. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til legen å ta blod prøve, så jeg er sikker. Vet ikke helt enda. Håper den er positiv for oss begge neste gang da ) Og til deg Stine mor, så håper jeg det klaffer neste mnd. ) Lykke til! Så snakkes vi... Klem
Gurine og gulla Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei aela Er så spent:) kan ikke du ta en test nå da??????? Er så nyskjerrig. Krysser fingrene for deg:)xxxxx Lykke til begge to.
VåreSøteSmå Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 hei.kordan går d m dere?????prøvde å finne de andre sidene..men fant denne så skriver her eg.. er kjempe spent. håper d har klaffet for dere.. og at tanta har holdt seg unna.. eg e nok ikke gravid..men ingen tante heller..hmmm. hadde el slim i 4dager. 2uker før IKM,(pleier ha en dag,men tenkte at kanskje e eg ekstra fruktbar no.hehe) ..så tok tester..alle negative..Torsdagen kom masse el slim :S da skjønte eg ingenting. men da har el lurt meg første gangen..arrghhh..vi som holdt på annenhverdag i en mnd...før og etter el..så ene dagen vi ikke har sex så kommer el..e d mulig??haha morsomt..NOT! jaja få hoppe over i ny pp da..visst eg ikke har vært så heldig at el slimet kom først og el 2dager etter..hehe..kem vet..hihi.. Nei får begynne m el tester igjen..men går eg ut i fra at el var torsdag som var,så e neste IKM 14/9..hmm. krysser fingrene for at d har klaffet for dere..masse lykke til :-) klemmer
Gurine og gulla Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Hei Tanten takket for seg i dag. Satser på at hun ikke kommer på besøk før om et års tid. Grrr ikke så enkelt å holde styr på den el. Jeg tester ikke, synes de testene er så dyre, å når sambo er student, og jeg jobber så har vi ikke all verden med penger heller. Siden jeg har tanten regelmessig på besøk, så vet jeg sann ca når jeg har el, å det er forsåvidt greit. Da er det bare å stå på, hehe. Så kjedelig at testene dine var negative da:( Vi får krysse fingrene for deg og håpe på at du har vært ekstra fruktbar, og at testen blir positiv rundt den 14. da. skjønner ikke hvorfor det skal vere så vanskelig, enkelte blir jo gravide bare de tenker tanken,grrrrr, verden er ikke helt rettferdig, men men, får håpe våres tur kommer snart. Lykke til med testingen etter hvert da:)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Heisann! Var en tur hos legen og hun sa det sikkert var ettervirkning fra p-pillen, så jeg er nok ikke gravid... Har bare testet negativt ( Men enda ingen tegn til TR. Nå vil jeg bare få henne på besøk, så kan hun heller stikke av neste pp. Håper vi kan gi hverandre beskjed om at det endelig er kommet en liten spire neste pp ) Lykke til og fortell gjerne hvordan det ligge an ) Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Hei Aela det var trist. Men du får jo muligheten til å prøve på nytt i gjen nå da, når tanten kommer. Mulig at det tar litt tid å komme inn i den rette syklusen etter bruk av p-piller, kjedelig... Håper tanten kommer på besøk til deg snart da:) Slik at du får muligheten til å jage henne bort for et års tid:) Venter bare på el nå, det er så kjedelig, hater å vente... Lykke til med neste pp begge to. xxxxxfingrene for dere. klem
VåreSøteSmå Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 Hei Aela. ikke så kjekt.ja d kan ta litt tid for noen å komme inn i rett syklus etter bruk av p-piller.men forskjellig fra pers t pers. kan godt være at d klaffer neste mnd. ska ihvertfall krysse fingrene for deg og håpe d beste :-) Bruker du el tester?da e d lettere å finne ut korti du har el.. men egentlig så e d faktisk best å ikke stresse sånn m d. heller ha ofte sex.så ska du se at spiren sitter..vi har sex annenhver dag..har hørt at d ska være kjempe bra..lettere å bli gravid osv.. tanten din kommer sikkert snart.sånn at du kan begynne på nytt. xxxxxxfingrene for deg..kanskje neste pp en din??alle alle 3? hadde vært noe.hehe. trippel lykke..hihi.
VåreSøteSmå Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2006 Hei Stine. bra at tanten takket for seg..håper hun takker for ett år fram i tid.hehe. vi har jo egentlig ikke brukt for hun..men eg tror ikke hun skjønner at hun e uønsket..vi får prøve å jage henne vekk.hehe d e så utrolig vanskelig å bli gravid..d e faktisk helt villt. har prøvd i 1.1/2år no. og tenker herregud,,ska d aldri skje eller..og visst eg tenker mye på d.så blir d vanskeligere å bli gravid..så prøver å smøre meg m tålmodighetskrem.. kanskje eg sku drukket meg drita hentet typen *glemt pillen* (om eg hadde gått på den), og sagt ups..da hadde nok testen lyst gravid..hmm..hehe. uff nei..får bare vente å se.. håper vi klarer d snart alle tre..tidig om d klaffet for alle neste mnd. ønsker dokker kjempe lykke t :-D xxxxxx krysser fingrene for dokker. klemmer ps: testen idag tidlig.bare måtte.hehe.. men den var negativ..så da e garantert at d var el torsdag som var..så da e nok IKM 14/9.. får kjøpe nye tester da..Bruker CB digital syns de e best,.slipper å tyde resultatet og.
VåreSøteSmå Skrevet 5. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2006 Hei Stine. bra at tanten takket for seg..håper hun takker for ett år fram i tid.hehe. vi har jo egentlig ikke brukt for hun..men eg tror ikke hun skjønner at hun e uønsket..vi får prøve å jage henne vekk.hehe d e så utrolig vanskelig å bli gravid..d e faktisk helt villt. har prøvd i 1.1/2år no. og tenker herregud,,ska d aldri skje eller..og visst eg tenker mye på d.så blir d vanskeligere å bli gravid..så prøver å smøre meg m tålmodighetskrem.. kanskje eg sku drukket meg drita hentet typen *glemt pillen* (om eg hadde gått på den), og sagt ups..da hadde nok testen lyst gravid..hmm..hehe. uff nei..får bare vente å se.. håper vi klarer d snart alle tre..tidig om d klaffet for alle neste mnd. ønsker dokker kjempe lykke t :-D xxxxxx krysser fingrene for dokker. klemmer ps: testen idag tidlig.bare måtte.hehe.. men den var negativ..så da e garantert at d var el torsdag som var..så da e nok IKM 14/9.. får kjøpe nye tester da..Bruker CB digital syns de e best,.slipper å tyde resultatet og.
VåreSøteSmå Skrevet 5. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2006 søren d kom opp 2ganger,.ett lenger oppe og..hehe..jaja.. eg var på dib sidene på spåforumet og ble spådd..hun ene sier eg blir gravid i oktober. hun andre sier : -------------------------------------------------------------- Hmmm....dette var litt rart. Men får opp både oktober OG mars på deg, jeg... Er litt usikker på hva det betyr, jeg. Men mars var det som meldte seg først. Vil nok tro du må smøre deg med tålmodighet en stund til, ja. Men den gode nyheten er at du sannsynligvis vil få flere, tette barn når det først klaffer. Ser ut til å være en liten gutt først, så ei jente, og så en liten gutt til. (Litt usikker på rekkefølgen, siden de to første kommer så tett:) Muligens tvillinger inne i bildet, siden de er så jevngamle;0) Ønsker deg all mulig lykke til! *klem* ---------------------------------------------------------------- håper d e oktober og IKKE mars..d e lenge t..da må eg ha flere bøtter m tålmodighetskrem,..hehe..men for all del e jo ikke sikkert d stemmer da..men gøy å se. ha en super fin dag begge to. klemmer
Gurine og gulla Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Hei iwantababy Så spennende da:) Tenk om du blir gravid med tvillinger nå i oktober, tihi... då får du å henge fingerene i, men det er jo bare kos da:) Kanskje vi blir gravide alle tre i oktober, det ha vore kjempe arti,tihi... lov å håpe da:)
Gurine og gulla Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Ble spådd jeg osgå nå, litt arti, skal jo ta det med en klype salt da:) men arti likevel. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Hei:) Tar det med giftemål først, jeg:) Ser absolutt at dette vil kunne skje rundt sommeren (eller muligens våren) 2008. Og hva jobbsituasjon får jeg inn at han vil bli nærmest headhuntet, ihvertfall oppfordret til å søke på en jobb ved et byggefirma, et nokså stort et, allerede før han er ferdig utdannet. (Rundt april07) Så til barn.. Jeg får opp jente på dere. Denne graviditeten er neppe langt unna, bildet er nokså klart. November kan bli måneden hvor du blir blir gravid, om det ikke blir før;) Lykke til!! *klem*r mitt svar:) ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Håpe håpe
VåreSøteSmå Skrevet 7. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2006 Stine mor: Ja hadde vært gøyt d.trippel flaks.hehe. åååå november e ikke lenge t,kanskje før og.spådommene e sann på noen og andre ikke. men e spennende å se da. får krysse fingrene for at d stemmer..jo før jo bedre..hehe. ser jo ut som om d kommer t å gå ganske bra m dokker da, først unger,så jobb i ett stort firma,så gifte seg. ikke dumt d nei ;-) Kordan går d m syklusen da? Eg måtte jo seff ta en test idag og,var på apoteket igår og kjøpte ny 3pkn m CB dig. hehe.. Men testen var negativ. så da får eg holde meg t at IKM må være 14/9 da. men eg har hatt UTROLIG ømme pupper i d siste,aldri hatt d sånn..ondt m og uten bh,bare eg kommer så vidt borti.. hmmm. håper d e ett tegn da. men d e vel egentlig for tidlig vel??for festingen ska jo skje 6-8dager etter el..denne syklusen blir faktisk bare rot..får bare se i slutten av neste uke om TR har vist seg..og teste visst ikke.(har gjemt testene sånn at d e lettere å ikke teste hele tiden,men eg vet jo kor de e da,d som e dumt visst trangen melder seg.hehe..) Lykke t når el kommer,hoppe i d og håpe d klaffer ;-) masse lykkeønskinger fra meg klemmer
VåreSøteSmå Skrevet 7. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 7. september 2006 Hei Aela. Lurer på kordan d går m deg? noe nytt?? tenker på deg,og ønsker deg masse lykke t. klemmer
Gjest Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Heisann! Har vært veldig opptatt på jobb og jeg har ikke fått internett hjemme enda. (håper på at det blir snart) det går bra med meg, men har ikke fått TR enda (kjedelig) bare venter å venter... Håper det snart kommer en ny pp. hva er det dere har spådd dere på? Håper det er et tegn på at du er gravid da iwantababy. Hva heter dere egentlig? (hvis dere har lyst å si det da) ) Går det bra med dere da? tenker masse på dere å ) Klemmer fra Caroline
Gurine og gulla Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 hei.iwantababy Ja den syklusen din virker ikke helt god. så utrolig kjedelig da. men det er jo spennende at du kan teste om ei uke i gjen da... men ha nå sef. vør kjempe arti om du var gravid nå. Ikke noe godt å ha vondt i puppene, heldigvis ikke vert plaget med det. Venter el rundt den 10. - 12. så da er d bare å hoppe i høyet:) håper spira sitter fastlimt da:) Hei Aela Har ikke du heller fått TR enda? jøss. Så utrolig kjipt... Har du testet noe mer da? Tror du det er noe håp enda? Er jo lov å x fingrene da:) Skal x fingrene for dere begge:) Jeg heter Stine, men det skjønte du sikkert:) Hvor gammle er dere da vist jeg kan spørre om det? Jeg fyller 24, om noen dager. Vist du vil bli spådd, så kan du gå opp på "Ditt barn" øverst til venstre. På den siden så er det et forum som står "Spå/horoskop" . litt arti egentlig. men skal jo ta det med en stor klype salt. Stor klem til dere begge:)
Gurine og gulla Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Beklager alleskrive feilene. Håper dere forstår. har dysleksi, å dermed blir det en del feil:)
VåreSøteSmå Skrevet 7. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 7. september 2006 hei.der var du jo.hehe.den tanten vet sannelig ikke kordan den ska oppføre seg den.enten forsvinne i 9mnd,eller komme når den ska sånn at vi får begynt på ny pp. men om TR ikke e kommet ennå,så e jo el forsinket.så kem vet,kanskje klaffer d når du minst venter d? vi spådde oss på dinbaby siden,på spåforumet der. spådde meg på om korti vi fikk unger,kas skjønn,kor mangen osv. du må huske å oppgi fødselsdato for deg og samboeren din,for at de ska kunne spå. ja håper d e ett tegn.*,håpe*.hehe. Eg heter Christine :-D ps-har foressten byttet litt på nicket,hehe.tatt m pp'er ;-) ha en fin kveld. tenker på deg,håper d snart blir en positiv grav test eller TR kommer så du får gått videre t neste pp og prøvd:-) klemmer.
Gurine og gulla Skrevet 7. september 2006 #21 Skrevet 7. september 2006 Jeg bor også i Bergen, men kommer opprinnelig fra sunnmøre, litt utenfor Ålesund.... Går og legger meg jeg nå dere får ha en riktig gd natt begge 2:) snakkes klemmer:)
Gurine og gulla Skrevet 8. september 2006 #22 Skrevet 8. september 2006 Hei hei. litt av en morgen ful du da:) akkurat stått opp jeg:) er vel på tide og hoppe i dusjen:) Har fri i dag å det skal nytes:) Planer for dagen dere da? Sambo har funnet ut at at det ikke passer med baby enda:( men men. Han vil ha seg fast jobb, og hus først:( Men jeg gir ikke opp av den grunn, kommer vel til å fortsette å prøve likevel. hva gjør dere da? studerer eller jobber dere? klem fra meg:)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #23 Skrevet 9. september 2006 Heisann! Nå går jeg glipp av mye her.... hehe! Tenkte jeg skulle spå meg nå, men tar det ikke sånn seriøst (hvis det er negativt) ) TR har enda ikke kommet, så det er jo litt kjipt. Jeg bor i Tønsberg og jobber i fylkeskommunen. Er litt redd for å si alderen min for jeg er ganske ung. Håper du ikke gir opp Stine ) Vil ha deg med på ferden. Si ifra når du har testet deg da Christine?! Håper alt går bra ) Klemmer
Gurine og gulla Skrevet 9. september 2006 #24 Skrevet 9. september 2006 Hei på dere:) Nei jeg gir ikke opp. Spurte Chanelle2, ene spå damen, om det jeg kommer til å bli gravid, eller om at det hun så var bare at det var stor mulighet, for at jeg kunne bli gravid dersom jeg prøvde. Hun sa at hun helt klart så en baby å den kom til å sitte før julen kommer, så jeg lever i håpet;) Aela, du skal sef få slippe å si alderen din:) Her kan vi vere så anonyme vi bare vil:) lykke til videre i prøvingen du oxo:) God helg til dere begge:) Stor klem:)
Gurine og gulla Skrevet 9. september 2006 #25 Skrevet 9. september 2006 Ja satser på at spiren kommer og blir sittende likevel:) Lappen ja:) Den er grei å ha, lurer på hvordan jeg skulle klart meg uten. har bodd på landsbygda hele livet og alti vert avhengig av noen som kan kjøre meg. Jeg tok lappen da jeg var 18, og kjøpte meg bil noen dager etter:) Er helt avhengig jeg nå Veldig greit å ha når en har unger ja:) Lust å kjøpe meg st,vogn jeg. Virker så praktisk. men men, det var jo denne økonomien da.... det koster jo så mye:) Du har å glede deg til, det er kjempe morro og kjøre første gangene:) du har vel ikke kjørt enda, eller? Er det påbudt å ha traffikalt grunnkurs før du begynner å øvelseskjøre nå? Syns kanskje å huske at jeg har hørt det:) Uansett, lykke til med kurset og kjøringen etter hvert:) Har sett film med min kjære i dag:)godt å bare slappe av:)Skal på jobb i morgen tidlig, kl 7... så må nesten legge meg nå Så koselig at dere krysser fingrene for meg:) Det er så koselig å snakke med dere:) Alltid så oppmuntrende og kjekke:) Håper det går bra med dere oxo og at spiren deres kan feste seg snart:) God helg videre. kos dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå