Gå til innhold

ja ja, det ser ut som om dette kan ta litt tid....=((

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed av legen til mannen i går at han hadde nesatt fertilitet.

=((((((

Triste greier. Står at sjansen er til stede over tid å befrukte dersom den andre parten er veldig fruktbar... Hvordan vet jeg at jeg er det?

Noen der ute som har litt erfaring?

Fortsetter under...

er litt ukjent på dette området,men kan jo være legen din kan finne det ut:) Er ikke sikkert det nødvendigvis trenger å ta så lang tid heller:) Men om mannen din ikke er så fruktbar så kan det kanskje være lurt at du finner ut når du har el så heller spare opp litt til da du har el:) Bare ett forslag selvsagt,er jo ikke noe jeg har spesielt peiling på men prøver meg med ett råd:) Sies jo at jo mer mannen har jo større er sjansen:) Er jo også derfor noen annbefaler å ha sex annenhver dag:) Håper iallefall at det var noe fornuftig her da:) Masse lykke til:)

takk for gode råd=))

Vi har vist om dette en stund, og vi har jo faktisk fått en datter for 10 mnd siden, ett lucky shot som legen sier=))

Vi har kun sex hver 3 dag, for å samle opp, skal helst være hver 4.....

Han spiser sink 40 mg,selen 300 mg, 3000 mg c vitaminer og masse e vitamine (øker mengen=) Så skal han begynne på medisinering..

So,m legen sier har han små ferrarier, så de kan svømme fort, vi trenger fler=)))

Tar el tester og hostesaft.... alt av vitaminer, så syk skal vi i hvertfall ikke bli=))

Takk for gode ord=)

klem

Hei.

Jeg har lest at det bare er tull å "samle" opp sæden i testklingene.

Dem fyller seg opp automatisk og har en levetid på 73 timer.

Det er temraturen i pungen som styrer hvor levedyktige og svømmedyktige spermene er.

Men mannen din bør unngå trange underbukser og trange klær fra livet og ned generrelt.

Jeg jobber selv i helsevesenet..

Du kan ta kontakt med legen din så finner dere ut hvor fruktar du er..husker ikke helt fra skolebøkene om hvordan man gjør det men mener det er ved å ta en prøve av eggstokkene dine og ved en blodprøve..

Lykke til

nei, det er ikke tull å samle opp seæden i testiklene. da vi begynte utredningen på han for 2 år siden, kunne han ha sex hver 9 dag om han skulle ha nok "mengde"

sist var vi nede i 4 dager, nå vet vi ikke for han har ikke vært inne til konsultasjon ennå..

det stemmer ikke helt som du sier, selv om du til enn viss grad har rett med tempratur, trange bukser ol, men det kan være langt mer kompleks enn det.

mannen min går til utredning hos doktor ken purviz på andrologisk senter i oslo, han er fremst på markede om utredning av fertilitetsproblemer, og det er hans ord jeg videre formidler her...

men takk for innspill=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...