Gå til innhold

Jan78 + en liten en:)


Fjerdemann på vei

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent på hvordan det gikk på UL i dag, har nesten ikke tenkt på noe annet de siste dagene. Mannen mente jeg var så fraværende, at han lurte på om han hadde gjort noe galt...

 

Jeg håper virkelig alt var bra, og at du fikk se et lite hjerte som slo. Jeg må dessverre vekk i ettermiddag, og kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag, men jeg skal gjøre mitt ytterst beste for å få snikt meg avsted og funnet en data et sted, så jeg kan få høre hvordan det gikk..

 

Så dumt at mannen ikke rakk hjem, synd de ikke kan være litt mer imøtekommende på jobben hans. Men godt du har moren din i nærheten. Uansett er det bra og ha med noen, å forhåpentligvis dele gleden med, eller i verste fall sorgen eller spørsmålene.

 

Jeg skal prøve å få sjekket inn i ettermiddag, eller, det skal jeg få til, så jeg sjekker innom i ettermiddag!

 

Snakkes, vennen!

 

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Tror jeg har grått i hele dag. Gyn viste meg fostersekk, plommesekk, embryo, men da han sa at og her er et blinkende hjerte, så ble jeg så satt ut at jeg glemte å følge med. Tårene bare trillet, og tror jeg spurte tre ganger på om han var sikker på at han så riktig. Alt så fint ut sa han, så dette skulle nok gå fint:)

 

Da jeg bare gråt, sa han at "du tror jeg trenger litt ekstra omsorg og oppfølging for roens skyld, så du får ny time om to uker. Men dette sier vi tvi tvi til, og dette skal gå bra". Så nå sitter jeg med et bilde med en pil mot det som er fosteret( men som jeg ikke skjønner så mye av), og uten at jeg helt vet hvor det blinkende hjertet var;) men så lenge gyn sa det så fint og selv så hjertet, så stoler jeg på det, for sist ukes melding vil jeg ikke ha en gang til. Krysser fingrene for at det fra nå av bare blir gode ord fra gyn. Nok tull nå syns jeg.

 

Hvordan går det med deg da? Formen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så FANTASTISK BRA! Å nå ble jeg glad. (Og kan ikke engang forestille meg hvor glad du er da!) Og jeg er utrolig lettet over at følelsen min stemte nok en gang, for da kan jeg fortsette å "stole" på den...

 

Å, det var den beste meldingen jeg kunne fått i dag! Jeg har stresset verre, for jeg fant ingen data som nettet funket på, så har ikke fått sjekket, men endelig fikk jeg fikset det, så jeg fikk hørt hvordan det gikk.

 

Og utrolig bra at du får komme inn igjen om to uker, så kan det få synke ordentlig inn, og du kan få se hjertet og reka en gang til! Å, nå er jeg bare glad.

 

Her er formen bra, vi er litt forkjølte. Og Adrian driver å ommøblerer på pappa sitt kontor, han har puttet masse bøker i ei eske, og begynte å rote i pappas diabetes-medisiner...Han driver for øyeblikket og koster tabletter på gulvet. (Men de er i en boks altså...) Men jeg tror jeg må avslutte og få han ut herfra, for nå fant han en skuff med skalpeller og nålespisser i... REne sykehuset dette her... Og snart skal han legges også, så må få ryddet til rommet hans.

 

Men SÅ utrolig bra. Nå er det varfal synd vi ikke bor nærme, for nå har jeg bare så lyst å gi deg en skikkelig god gratulasjonsklem! =)

 

Kos deg med spiren da! Du får henge bildene opp en plass, der bare du og mannen ser de!

 

Nå blir det en flott kveld! Og så flott at mannen din kommer hjem i kveld, så nå får dere feire skikkelig!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå min kjære bimvenn:) Du er så utrolig god:) Tenk at du tenker så mye på meg, blir helt rørt jeg. Glad for at du har en slik godfølese som stadig vekk stemmer!

 

Godt alt er bra med deg og at vi nå sammen kan nyte hvert vårt svangerskap uten noe tull. Høres ut som en aktiv krabat du har! Hehe, søt da:)

 

Mannen kommer i natt, men må mest sannsynlig dra igjen alt natt til fredag:( godt skolen er i gang igjen, så får jeg tenkt på litt andre ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Jan78

Dette var vidunderlige nyheter! ingenting slår synet av ett babyhjerte som slår! nå tenker jeg du er lykkelig noen dager, og det fortjener du!

Må få høre mere etterhvert ;)

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...