Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Leste på siden om kjønnsykdommer at kjønnsvorter blir frøset ned, men hele tiden kommer tilbake. Er dette riktig? Trodde du kunne brenne eller svi dem bort med laser for godt. Hadde selv dette for 11 år siden. Fikk da laserbehandling på sykehuset og har aldri hatt dette etterpå. Håper virkelig ikke at jeg kan få dette igjen etter så mange år. Noen som vet?
Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Kjønnsvortene kommer av et virus som blir i kroppen din resten av livet, så i teorien kan de komme tilbake.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Sorry, ja de kan nok det dessverre. Viruset er der resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Ojsann, ikke akkurat det jeg ønsket å høre. Trodde kanskje jeg var heldig som hadde fått dem brent bort. Håper virkelig ikke at de kommer tilbake, da jeg har giftet meg og fått 2 barn etter dette. Men tusen takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Jeg har også hatt dette, men jeg måtte pensle dem. Hvorfor får ikke alle laser når dette ser ut til å virke mye bedre?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Heldig du som kun har hatt en gang. De fleste får dette mange ganger. Laser er trolig en bedre behandlingsform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå