Gå til innhold

hvor tidlig vises magen ved barn nr 2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

venter nr to og gleder meg til magen kommer..:) med nr 1 kom ikke magne før 4 mnd.. har hørt at den kommer tidligere med nr 2.. noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg venter også nummer to og er bare 5+3, men kan allerede si at jeg sliter med å holde magen skjult. I Frankrike kalles det "Kroppens minne", og det betyr vel at kroppen husker hvor mye den måtte utvides for å få plass til krabat nummer 1.

 

Håper det stagnerer litt så jeg ikke blir synlig gravid (selv med store klær) før minst uke 8...

 

Lykke til .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr to og har fått en liten mage som jeg virkelig prøver å skjule. Er 10 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er riktignok gravid med nr. 3, og er 5+3. Har fått en utrolig stor mage, som jeg har store problemer med å skjule. Husker at jeg også med nr. 2 fikk mage tidligere enn nr 1, men dette er helt utrolig syns jeg. Til og med sønnen min på 3,5 har kommentert det, og spurt om jeg har baby i magen.

Har jo absolutt ikke lyst til å si noe til hele verden enda, men det spørs..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magen min ble større med en gang, men tror det er fordi jeg var så veldig oppblåst i magen. Er 8+4 nå, og har lagt bort de fleste gamle buksene mine. Jeg får de igjen, men de blir trange og ubehagelige i løpet av dagen.

 

Gleder meg til jeg kan slippe ut magen, og fortelle alle at det er en liten baby der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 5+1 og har en datter på snart 4. Mistet i uke 8 for 3 mnd siden, så det teller kanskje litt også, men jeg ser faktisk forskjell fra foto tatt for en uke siden.. i morrest da vi sto opp klemte jenta mi rundt meg, la hodet på magen min og sa: "mmmmm stooore tjukke magen.... :)" Hun har aldri sagt noe liknende, så det tyder kanskje på at også hun ser en forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke mage før i uke 20 sist gang jeg... men den ble meeeegastor da

 

nå er jeg 7+1, og jeg får ikke igjen noen av dongeribuksene mine.. så her går det i kosebukser for tia.. men spørs om jeg må kjøpe meg en svart bukse i en større størrelse snart, som jeg kan ha på fest o.l..

 

LITT i tidligste laget med mammabukse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...