Gå til innhold

bare lurer litt jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er murringer i magen også ett tegn på at man kan være gravid? Og må man liksom være øm i brystene eller er det inviduelt? litt usikker her så derfor spør jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være tegn på graviditet, eller mens murringer.

når er ikm da??

Skrevet

jeg har ikm neste tirsdag,så da kan det vel være mens murringer ja... Er bare det at jeg synes jeg er så ofte på do og tisser og så har jeg mye stikkinger i magen... Ellers så er jeg veldig hissig om dagen,men det kan jo også være at jeg snart har ikm da.. Synd symptomene er så like...hehe ellers så hadde det vært litt lettere:)

Skrevet

det kan være el å da??

blir spennende, jeg er tiger i sinnet rundt el hehe

Skrevet

kan man ha el så nærme ikm? vet jo ikke når jeg har det,men jeg har hatt mrringer nå i nesten 1 uke... Hmmm.. burde vel kanskje hatt sex i går også da.. hehe Får håpe jeg ikke har gått glipp av el da.. Men da er det bare å prøve igjen:) Når har du ikm da? Får håpe du også lykkes i denne pp:) Er min første pp etter sa i juni. Ville vente en mnd før vi prøver igjen da jeg har hørt det er lurt:)

Skrevet

jeg har ikm til søndagen, har prøvd i 2 år vi da med 2 ma i mellom tiden så her er håpet stort om dagen med en frisk spire

masse lykke til

klemmer

Skrevet

Da håper jeg virkelig dere har fått det til denne mnd. Ønsket ble faktisk større for at du er det enn at jeg skal være gravid nå,så jeg krysser fingrene mine for deg:) Lykke til så skal jeg se etter deg her inne om du har lykkes:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...