Gå til innhold

Jippiiiiiiiii, har nådd nok en milepæl i dag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, takk for det! c",)

Har vel egentlig ikke tenkt så mye på det, før jeg slo på bim i dag, og så at jeg var i uke 23! Er mye mer avslappet denne gangen enn sist!

Er så deilig å kjenne han som ligger å trener på boksing inne i magen min akkurat nå! hehe

-Er du fra Drammen? (Eller husker jeg skikkelig feil nå?)

c",)

hihi... ja utrolig hva en glemmer gitt!!! Føler meg som sagt som mye av dette er helt nytt... men det fine er at jeg er mindre bekymra nå enn sist :) Mye roligere med tanke på graviditeten og fødselen. Men tida etterpå dermiot, når knøttet kommer ut - DET er jeg nervøs for det!!! Gleder meg JA men nervøs... pjuh!

Annonse

bor i Sande utenfor Drammen - men vi er en gjeng som lurer til oss Drammensnavnet siden vi alltid møtes i Drammen :o)

Min junior bokser og sparker meg hele tiden nå - veldig herlig følelse ja :o) Gruer meg til han blir større og sterkere - wæææ.......

Jeg er faktisk ikke så redd for det etterpå.. Det er det jeg gleder meg til.. Men det blir mere jobb for deg som har en liten en fra før. Mine jenter er jo 7 og 11 og gleder seg til å gi flaske, grøt, trille og skifte bleier... Blir jo mange "foresatte" på vår lille "vår", som denne ukjente her heter...

aaah da skjønner jeg :) overlevelses-milepælen ja. greit, nå er jeg med :) Er litt lite med på sånt jeg - har vært usannsynlig heldig, aldri hatt en eneste sa eller ma eller noe, bare vært gravid en gang og født ei velskapt jente, og pang - gravid igjen og (enn så lenge) har alt gått knirkefritt. Så jeg er naiv nok til å ikke bry meg så hardt om slike "magiske" datoer..... lever litt i lykkelig uvitenhet altså :)

Har ei lita jente som blir 3 år 4mnd etter lilleknøttet kommer. Hun gleder seg masse til å bli storesøster :) Trener på dokkene sine hele tida, og har faktisk blitt en mester til å skifte bleie på dem.. hehe... hun har bestemt at det blir hennes jobb å vaske babyen i fjeset med klut, og legger mye ressurser i å trene på katten. Det er nok den reneste katta i hele bygda :)

Annonse

Hvis du er i Drammensområdet så må du være med på treff - eller gi beskjed så er det alltid mange jenter som vil møtes.

Vi leter etter unnskyldninger for kaffe latte og mat ;op

De fleste av oss er sykemeldte eller venter på fødsel så vi kan når som helst !!!!

kos deg videre med baby i magen din :o)

Trodde det var fra uke 25 ungen kan overleve jeg?! Forrige helg hadde jeg en liten blødning (22+5). Ringte legevakta, og de sa at det spillte ingen rolle om jeg var på jobb eller ikke, for de kunne ikke gjøre noe når jeg var så kort på vei likevel (argh, dumme lege). Alt gikk heldigvis bra da..!

Trodde også det var uke 25. Tror dessverre det står feil på din egen side her på BiM. Men jeg vet om enkelte babyer som ble "reddet" selv om de ble født i uke 23, så kan jo være det varierer litt. Grunnen til at de ikke reddes er jo at sjansen for et normalt liv uten store komplikasjoner er veldig liten dersom man blir fødd så tidlig. Får håper vi ikke kommer i den situasjonen og at babyene blir i magen så lenge som de skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...