Gå til innhold

FRUSTRERT;FRUSTRERT; FRUSTRERT..

Anbefalte innlegg

Leser alle innlegg om sex, sex, sex... Nå er d tre mnd siden jeg tok ut spiralen, regnet med at nå skulle vi bli gravide fort.. Men NEI da... jeg klarer ikke å bli gravid helt alene.. Min kjære samboer har ikke klart å sprute så mye som en liten en engang :( Jeg har prøvd å være tålmodig og tenkt at d bare er litt prestasjonsangst... men når el er her og jeg ikke får meg noe så blir jeg ganske så irritert. Da maser jeg endel, og d hjelper ihvertfall ikke. Han mener nå at d skal bli bedre... HALLOOOO d kan ihvertfall ikke bli verre.. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Vet at d er mange her som VIRKELIG sliter, og jeg føler m dere.

Klem fra Trolla75

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6124426-frustrertfrustrert-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da.. Skjønner godt at det er frustrerende ja. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si jeg da... For har ikke opplevd det selv.. Men krysser finggrene for deg om at det må bedre seg snart... =)

Ikke for å være for inngående på detaljer, men har du prøvd å "hjelpe" han på andre måter? (altså med hånd eller munn) Du trenger ikke svare altså, men om du ikke har prøvd det, så kan du jo kansje prøve det.. Og prøv å ha sex med han andre ganger enn akkurat rundt el, kan hende han slapper mere av da, og at han kommer over "sperren" sin da.. Og ikke fortell ham når el er.. Blir nok bare verre av det..

*trøsteklemmer sendt din vei* =)

Jeg tror hvertfall ikke det må uttales at man har EL, det er visst både et turn-off og det blir vanskelig å prestere. Sier hvertfall min mann. Du må nok bare forsøke å forføre han uten å nevne hva det går i,- skjønner godt du er frustrert jeg!! Lykke til. :)

Takk for lykke ønskningene ;)

Har prøvd d meste og litt til, men d har nok noe m prestasjonsangsten å gjøre (får håpe d ihvertfall). Skal prøve å ikke nevne noe EL, baby i sammenheng m sex :) Kanskje d hjelper. He he..

Klem fra Trolla 75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...