Gå til innhold

Siste nye mensanainnkjøp:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har egentlig plenty med bodplass men vippestolen sto i stua et par uker etter innkjøp for de... måtte bare se på den, og ville ikke stue den bort i en bod... Men nå er den degradert til et halvferdig barnerom :) Blir liksom litt voldsomt å ha den i stuen i månedsvis... men gud så godt å se på den...

Hei! Kor kjøpte du lammeskinnet? Er det berre eit skinn, eller ein pose? Dyrt? Har virdert det samme, men så seier nokre at det er alt for varmt her på våre kantar sjølv i desember. Men andre seier dei brukar det og at det er heilt topp...har du erfaring??

Får også baby i desember i Bergen..

Kor arti... æ træng nu ingen sånner store teng... har alt fra frøkna... ska kjøp en liten kjøredress og et lite heimreisarsett... å det e i utgangspunktet det æ har tenkt å kjøp... veit jo ikke om det bi gutt eller jente... bi det jente har æ klea i fokk å kav... Arva så vannvitti mye når æ fikk frøkna + at ho fikk masse i gave... bærre det æ arva va en 1/2 søppelsekk med klea opp tel str. 68... Å alle klean så heilt ubrukt ut... Farmora kalt ho bærre førr ei konfeksjonshore... (stakkars mammaen sitt gull ;D ) Dessuten har mormora klaga si store nød at det ikke e nå vits i å kjøp nå tel ho førr ho har alt a klea...

Det bi jo rett før jul... førhåpentligvis ute før jul... termin den 19.. får ønsk mæ småklea vesst det bi en gutt... har dog nåkka som en nøytralt og endel gutteklea æ å har arva så kleslaus bi ikke ongen uansett...

E egentli litt kjedeli å ikke ha nåkka æ må kjøp inn...

Annonse

Jeg har kjøpt to skinn. Et dyrt (syvhundreognoe) på Nøstebarn som er stoooort og som jeg skal ha i sprinkelsengen.

Dette jeg kjøpte i går var mindre, men veldig mykt og deilig og det skal vi ha i vognen. Det kostet 399,- på salg på Reflex på Nordås.

Jeg har veldig god erfaring med lammeskinn! Minsten min (som er 6 og et halvt) sov ikke natten gjennom før han fikk lammeskinn og ullpysj. Helt utrolig.

Kjempe morro å shoppe... Har nettopp kommet hjem fra handletur selv her, kjøpte en hel drøss med babytøy på Noah. De har sååmye fint der, handlet litt til treåringen også:) Til babyen handlet jeg litt i 50, 56 og 62str. Kom hjem og så i kassene (tøyet til førstemann...) og der var det en hel masse, holder på å vaske det nå...kjempe morro med babytøy -ante ikke jeg hadde så mye fra før:)) Vippestolen vår står på babyrommet, sammen med nymalt seng, gåstol, 3 nyvaska dyner, 3 puter osv... Vugga skal vi hente en gang i november hos svigers (leverte den dit etter førstemann ikke trengte den lenger..) Har dere alt klart enda? Vogna må vi oppdatere litt, rense madrassen, rense posen, luft i hjulene og litt små ting..

Om alt er klart?

Overhodet ikke...

Sengen må settes sammen, vi trenger ny madrass til den, må vaske det lille jeg har av babyklær og kjøpe en del mer nytt.. Trenger stellebord, badestamp, flere kluter, dyne til vogna og sikkert en haug med ting jeg ikke husker i farten..

Kjekt å gjøre litt overlangs, synes jeg. :-))

Allerede???

Er bare 12 uker til termin! *gulp*

- og vi fordeler utgiftene utover flere mnd... da virker det ikke fullt så ille, liksom..

Blir ikke aktuelt med særlig handling i november, den mnd har jeg to eksamener pluss termin! - og er sikkert så flodhest at hver butikktur blir tortur....

Annonse

jeg har gjort unna en del, men mangler vogn m/utstyr, lammeskinn og badebalje + alle småting da... som kluter,håndkler,oljer... Kjekt å handle litt etter litt, så blir det ikke så mye penger og ut med på engang.

Å få julegavene unna var et lurt tips ja, man veit jo aldri hvordan formen er når det nærmer seg... :)

Så mye det er å tenke på, men herregus så koselig det er og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...