♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Nå har jeg gått i dagevis og venta på denne tanta,slik at jeg skal få komme i gang med pergo kuren min og utredningen.Kvisene dukket opp på tantevis,og mensmurringer har jeg hatt i over ei uke.Magen er urolig,akkurat som om jeg er kvalm men ikke vil spy!Ikke mye aktivitet jeg og vilsågjerne mannen har fått denne pp rundt el,men det viser seg plutselig at en gang er nok! Jeg er i følge cb digital GRAVID. Jeg tror det ikke selv enda,og vilsågjernemannen har ikke fått noen beskjed da han er på jobb,men det er vels lik at en strek er en strek på en test,og da må vel ordet gravid stemme også... Jeg har aldri opplevd å komme så langt som dette,så om jeg får lov så venter jeg litt her med dere før jeg drar videre.. Klem fra vilsågjerneC";)
Madame Prompadour Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Gratulerer, kjære deg!!! Dette var KJEMPEGØY! Er på jobb, så jeg må være litt kort... kunne ikke holde meg borte. Klem,
litho Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Gatulerer!!!! Dette var gode nyheter! Så moro å endelig få gravid på testen... Dette unner jeg deg virkelig. Tålmodighet lønner seg til slutt, det er helt sikkert. Lykke til!!!
mamamimmi Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Å Vilsågjerne, Det ER din dag idag, og det blir også vår dag idag, her på BiM. For dette er en veldig god nyhet. Gleder meg med deg kjempemye. Klem!
lal69 Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Så utrolig koselig!!! Eneste triste med dette er at du forlater oss, men plutselig kommer vi etter! Grattis nok en gang!
sara66 Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 ÅÅÅÅÅÅ! Så hyggelig!!!!! Husker du hva jeg sa til deg i går, da du snakket om romantikken i høstmørket? Du våget ikke tenke på at du allerede kunne ha lykkes... Er så glad på dine vegne. Føler at det gjelder meg litt også, i og med at vi var litt i samme båt. Nå tror jeg enda mer på at dette skal gå bra! Til lykke!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk alle dere!Dere er bare fantastiske!Jeg tror jeg blir her litt til hvis det er greit,litt fordi at jeg er redd noe skal gå galt,og litt fordi at om jeg venter blir kanskje flere av dere med meg!For er det noe jeg ønsker meg,så er det å få dere alle med på turen over...C";) Klem fra vilsågjerne.
dimoren Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Jeg er kjempeglad på dine vegne! Du har alltid støttet andre på denne siden, både i medgang og motgang. Endelig var det din tur. Jeg håper av hele mitt hjerte at denne lille vidunderspiren holder seg der den skal i 9 måneder fremover! Gleder meg til du føler deg trygg nok til å ta skrittet over på "neste side". Velkommen skal du være. Som du skjønner snikleser jeg fremdeles her.
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Gratulerer vennen!!!! Husker du hva jeg skreiv på msn i går kveld??!!!! Kjempe glad på dine vegne!!! Klem fra
Vipsenmamma Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Gratulerer! Det er så moro å lese om at noen virkelig lykkes. Håper jeg følger etter deg snart. Klem fra
¤TralleTroll¤ Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Grattis så UTROLIG mye!!!!:-))))). Er så glad på dine vegne!! Kjenner igjen følelsen, den deilige følelsen når gravitesten er positiv.... "sukk"..... Ønsker deg så indelig lykke til!! Noen planer for hvordan du skal bringe nyheten videre til gubben eller??
Gjest Skrevet 30. august 2006 #12 Skrevet 30. august 2006 Kjære deg!!! Så FANTASTISK - gratulerer!! Kanskje det er noe med den pergoen - vi skulle jo begge begynne med den nå, etter neste IKM?!? Selv er jeg 2 dager over IKM, men jeg venter en uke til før jeg evt tester..... Har blitt "lurt" før, som du kanskje husker!!! HÅPER virkelig det samme har skjedd med meg som med deg! Hold av plass!!!! Go'klem
Gjest Skrevet 30. august 2006 #13 Skrevet 30. august 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))))))) SÅ FANTASTISK VILSÅGJERNE!!!!!! Ååååå så glad jeg ble på dine vegne. Har håpt lenge på at du snart skal lykkes!!!! Vi har også bare hatt sex en gang i denne pp, og det var dagen etter el... Dermed ble jeg litt mer optimistisk selv også =) Dette måååå og skal gå bra!!! Og du må bare gi deg god tid her inne =) Det er så hyggelig å ha deg her!! Følger gjerne etter så snart som råd er Stooooooooor gratulasjonsklem fra meg =)
mamamimmi Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 Hej igjen Vilsågjerne, Så deilig dette..Hva sa gubben din? Jeg lurer på, tror du det var Pergo som hjelpte deg? Ha en fortsatt spesiell dag, klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 30. august 2006 Hei alle sammen C";). Ja hva sa gubben til dette?Hadde tenkt å vente til han kom fra jobb,men i og med jeg ikke har så mange jeg føler jeg vil dele dette med så måtte jeg ringe.Han var så travel at han hadde ikke tid å snakke med meg...*ler*.Kort tid senere ringer han på og spør om det er noe spesielt,og jeg svarer:"neida,ikke egentlig,jeg ville bare fortelle deg at du skal bli pappa".Hvorpå han svarer"men kjære......da,det er jo ikke mulig,du skal ikke tulle med sånt! ".Stakkars snille gode mannen min,han har nok gått rundt sin egen akse resten av dagen på jobb,men det har jeg også forsåvidt gjort.Ingenting har blitt utrettet av meg i dag,men jeg regner med at jeg blir tilgitt likevel...*smiler*... Til mammami så må jeg si at det er nok ikke av pERgoen jeg er blitt gravid,da jeg ikke har rukket å begynne på dem.men personlig tror jeg at det er tanken om at denne pp ikke var av betydning,det at vi nå skulle få hjelp,pluss den viktige faktoren at jeg har hatt lånte småbarn i et par uker.. Tenk at etter 2 års prøving skulle en gang bli nok,og det uten å ha oversikt over el en gang.Er egentlig litt i gråtemodus i dag,men det er vel også tillatt på en dag som denne.Klem til dere alle jenter,jeg heier dere fremover nå,og øser ut med babystøv i massevis til dere alleC";).
lal69 Skrevet 30. august 2006 #16 Skrevet 30. august 2006 ÅÅÅÅ så utrolig!! Sitter her med "gåsehud" når jeg leser. Lykke til igjen! Blir så glad på deres vegne.
aten Skrevet 30. august 2006 #17 Skrevet 30. august 2006 Hipp hurra!! Så glad er jeg på dine vegne, vilsågjerne!!! Nå skal vi være med å komme med gode budskap på løpende bånd her!! Lykke til og hold oss oppdatert!! Klem fra meg
martine68 Skrevet 30. august 2006 #18 Skrevet 30. august 2006 Du store verden. Nå kjenner jeg tårene renner. Enn at det endelig ble din tur. Det er helt fantastisk. Lykke til i tiden som kommer vilsågjerne. Kos deg på forum "Gravid i moden alder". Se litt innom oss av og til da. Regner med å være her til jeg evt. gir opp hele prosjektet. STOR KLEM FRA
anonym nå Skrevet 30. august 2006 #19 Skrevet 30. august 2006 Å såååå moro!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! kos deg ......dette går bra. eg e så glad på dine beina!!! klem
limababy Skrevet 30. august 2006 #20 Skrevet 30. august 2006 Så veldig deilig å lese at det lyktes for deg, stoooor gratulasjon, og lykke lykke til!!!
Beth Skrevet 30. august 2006 #21 Skrevet 30. august 2006 Så bra! Gratulerer!!! Da er det kanskje håp for fleire.... mvh
nicco Skrevet 30. august 2006 #22 Skrevet 30. august 2006 Dette er bare helt utrolig HERLIG!!! Gratulerer så mye. Jeg er selvfølgelig kjempemisunnelig, men unner deg virkelig alt godt nå. Ta vare på deg selv og prøv å nyte tiden... Kjempestor gratulasjonklem fra
bente69;) Skrevet 30. august 2006 #23 Skrevet 30. august 2006 Så hyggelig Vilsågjerne:))))))))))) Gratulerer allmass!!!! Kjenner jeg blir oppriktig varm om hjerte av denne gledlige nyheten:)) Er det noen jeg virkelig unner å bli gravid er deg:) Håper av hele mitt hjerte at spiren holder seg på plass i ca 40 uker og at du får et flott svangerskap:) Du er hjertlig velkommen til å vanke her så mye du vil, det vil bli et tomt rom etter deg om du forlater siden helt. Du har hvert en stor inspirasjonsgledesspreder og hjulpet mange på mange forskjellige måter. Tusen takk for det, Vilsågjerne:)) Det gleder meg også stort at en sliter blir gravid, det er godt å vite at det er håp for oss andre som sliter med gullegget. Nå håper jeg at du sprer godt om deg med babystøv og baner vei for oss andre inn på Gravid i moden alder! KjempeSTOR gratulasjons klem fra Bente
optimist.. Skrevet 30. august 2006 #24 Skrevet 30. august 2006 Åh,herreguud,Vilsågjerne:)))))GRATULERER SÅÅ MASSE:)))))) Ble såå glad når jeg slo på data`n nå))) Dette fortjente du virkelig, nå fikk jeg tårer i øya av glede for deg!!!!Er det ikke en UTROLIG følelse når du ser at det står GRAVID???? Håper jeg snart kommer etter deg, 3 dagen på Pergo i dag..Du var heldig og slapp den du:)) Håper du kommer innom her og oppdaterer litt. Lykke til:))) KJEMPEKLEM
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #25 Skrevet 30. august 2006 Hei optimist:) Kun to dager igjen på pergo nå da,jeg håper de ikke gir deg bivirkninger. Men bivirkningene uteblir gjerne om man IKKE leser pakningsvedlegget C";).Synes at jeg leste et sted at man ved pergo bruk kunne forvente el 5-10 dager etter pillestopp.Mange får el på dag 17..Så da vet du hva du har foran deg i neste uke optimist.Sett av tiden til kos med mannen,finn på noe koselig sammen,og nyt hverandre.Jeg skal være akkurat her og vente på deg.Du er jo en av de mange jeg vil ha med meg videre før jeg drar C";) Dere blir ikke kvitt meg så lett!Stoooor klem fra vilsågjerne med et mirakel i magen C";).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå