Gå til innhold

utovernavle...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke hørt om dette før - kanskje ved ekstrem overvekt ??? Min navle poppet ikke ut før jeg var i 9 mnd, men vet dette er svært ulikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med oss som allerede har utovernavle før vi blir gravide da??? Er så spent på om denne bare vil bli større og større...eller forsvinne sammen med magen når den strekker seg ut!??? (hadde navlebrokk som liten...derfor utovernavle!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er underevektig,hehe... så det kan ikke være det heller.min poppet ut når jeg var halveis sist.men gikk tilbake etter fødselen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo spennede å se......hehe... plutselig har du navlen utover hele magen...hihi...

Jeg var litt spent på piercinghullet mitt, om det skulle bli større.. det ble det, men ikke så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nå tok jeg en test da,for mensen har ikke kommet å navlen er på vei ut,men den va faktisk negativ,hmmm

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navlen popper ikke ut før livmoren er på høyde med navlen.. Det er vel dårlig plass i magen som gjør at den må ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du testet nå som det har gått noen dager? spennende dette her, når kommer navlen på plass etter fødselen, tar det lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke testet noe mere nei.men navlen kom på plass med engang etter fødsel.å når er livmoren på høyde med navlen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...