Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Magen blir nå kaldt for Kristin! Sambo klapper meg på magen og sier "hvordan går det med lille Kristin i dag?", og det synes jeg er litt koselig... hehe... men, det er jo ikke derfor jeg skriver. Vi trenger navn nr.2 og har vrendt hjernene våre i lang-lanaaaaang tid. Vi har spurt familie om forslag til navn - men for det meste dukker det opp forslag som f.eks. Rønnaug (ikke aktuelt). I min slekt har alle 2 navn, men bare ett brukes til daglig. Dermed.... kan noen hjelpe med forslag til mellomnavn? Kristin ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Kristin Margrete Kristin Reidun Kristin Rebekka Kristin Rannveig Kristin Johanne Kristin Elise Kristin Verene Kristin Ellinor for eksempel...... noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Hum... ingen av navnene faller sånn 100% i god jord, dessverre. Synes Kristin Elise er fint, men Elise er allerede droppet fra navne-lister fordi det er et poppis navn. Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg synes Kristin Rebekka var en flott kombinasjon. Prøver meg på noen andre forslag: Kristin Ulrikke Kristin Elvira Kristin Alvilde Kristin Lovise Kristin Noor Kristin Therese Kristin Cecilie/Cecilia Kristin Marthe Kristin Marthea Kristin Regine/Regina Kristin Ingeborg Kristin Bergljot Kristin Karethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Hva med disse? Kristin Ovidie Kristin Sunniva Kristin Othilie Kristin Louise Kristin Josefine Kristin Birgitte Kristin Helene Kristin Alette Kristin Alvilde :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 Kristin Elisabeth Kristin Otilie Kristin Andrea Kristin Cecilie Kristin Johanna Kristin Albertine Kristin Oleanna Kristin Matilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Må du virkelig ha ett andre navn??? Du sier selv at det ikke kommer til å bli brukt, så va er vitsen?? Kristin er et kjæmpeflott navn som klarer seg veldig fint alene! Alt for mange barn har laaaaaaaaaaaaaaaaange tunge navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Kristin Augusta Kristin My Kristin Mille Kristin Maria Kristin Fiona Kristin Petronella Kristin Pernille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larviksjenta. nr4? Skrevet 30. august 2006 #9 Del Skrevet 30. august 2006 kristin alexandra, kristin meline/melina kristin helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og guttene Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 Hva med Kristin Anine eller Kristin Oline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #11 Del Skrevet 31. august 2006 Ja, vi skal ha et mellom navn. Og jeg kan fortelle deg grunnen.... Jeg er svensk. Svensker har som ofte maaaaaange navn på sine barn (min fetter har 4), og i et forsøk på å bevare litt av min tradisjon/kultur samt glede 1/2 av slekten til den lille, så ønsker jeg å gi min datter 2 navn. Kristin er oppkalling etter min mor som heter Kerstin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #12 Del Skrevet 31. august 2006 Kristin Andrea og Kristin Oline likte jeg kjempegodt og skal foreslå det til sambo under fukost. Takker for alle innslag, jenter! Og setter fortsattt pris på flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 31. august 2006 #13 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes Kristin Johanne var fint. Kan jo f.eks. velge Johanna istednfor, så blir det litt svensk også?! Er det ikke noen fine navn langt ute i slekta som du kan bruke? Hva heter dine oldermødre eller tippoldermødre? Kristin er et veldig flott navn. Godt 1.navn-valg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stella&My+2 Skrevet 1. september 2006 #14 Del Skrevet 1. september 2006 Synes faktisk Kerstin er søtere en Kristin! Hva med Kerstin/Kristin Sofie eller Kristin Elfrida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. september 2006 #15 Del Skrevet 2. september 2006 Kristin er vanskelig i dobbeltnavn, men noen forslag kan jo være: Kristin Isabell Kristin Adele Kristin Mariell Kristin Eirin (trykk på siste i) Kristin Irene Kristin Tomine Kristin Madelen Kristin Amalie Kristin Othilie Kristin Linnea Noen som falt i smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 2. september 2006 #16 Del Skrevet 2. september 2006 Kristin Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå