Rolin Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Er det sant det jeg ser???? Du er på rugedag 14 idag, ser du satte inn 1 dag før meg, og jeg følger jo med som hauken for å se om det virkelig kan gå bra for noen:) Var inne på lista ista å så at du sto som Gravid med tem i Mai. Det var hyggelig lesning det:) Men jeg ser at du står lenger opp også, og er oppført som ruger enda.... Gratulerer ihvertfall, masse masse masse og lykke til videre. Kjempeglad for deg:)
annjean1 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk. Men nå er jeg skikkelig bekymret, for jeg har fått brunaktig utflod og ganske vondt i magen. Er skikkelig redd om dagen.
UngVoksen-over termin Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Brunaktig utflod er altså gammelt blod... så da er det kanskje etter att egget festet seg?? :-) De hender det skjønner du, at man får akkurat de symptomene du beskriver da :-) Lykke til!!!! Klem
Rolin Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Håper det går bra, annejea. Jeg fikk mensen idag så da gikk det ikke for meg:( Håper Ung Voksen har redd....håper det for min del også egentlig, for sånn er mensen min også idag - men det kommer vel for fullt utover dagen...
finetine Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Gratulerer så kjempekoselig:o)!!!!!!!!!!!!! Lykke til i tiden fremover, kos deg med magen.............
annjean1 Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Takk for fine ord. Dessverre så mistet jeg også denne gangen. Jeg har det så forderdelig vondt akkurat nå. Først får jeg beskjed om at jeg er gravid, så går det 2 dager så mister jeg. Skjønner ingenting. Alt er bare vondt.
Gøril og Jesper :) Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 neineinei.. Har du mistet?? Huff.. Det var veldig trist lesing annjean1. Skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for deg, som kunne ta bort den smerten du føler. Skjønner at det er umulig. Jeg tenker på deg. Håper du har noen i nærheten, som kan være sammen med deg i den vonde tiden. Det kommer til å gå bra neste gang, det er jeg sikker på! Da sitter spiren!! Trøsteklemmer
annjean1 Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Tusen takk Gøril - lykke til du og. Vi sees nok her igjen om ikke lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå