Gå til innhold

Det presser sånn i mage og underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg holder på å bli gaaaal, rett og slett. Har bare blitt værre og værre siden fredag (4 dg til termin i dag) Sukk.

Mandag og i går stakk det som kniver ned i mellomkjøttet.. Og jeg som har vært så rolig og innstilt på å gå over terminen denne gangen. Ikke har jeg vært lei eller noe, men nå er det jammen nok. Enten får hun komme ut, ellers så får hun jammen slutte å presse sånn.

Ingen tegn til fødselsveer men magen er hard nesten hele tiden.

Syte klage, får ikke sove heller... Men så får jeg smurt barnas matpakker midt på natten da....veldig effektiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off ja,er ikke godt det der.har slitt med det selv,men blir ikke mere av det liksom...rart,jeg har godtatt alle vondtene hele veien,men når jeg er over faresonen merker jeg at jeg er dritt lei..vil ikke ha mer vondt,og venter bare på den store "smellen",hehe.

tenker vi får sende litt støv til deg da =0)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ sånn,hjalp det tro??

Skrevet

Hei Yenni!

La nettopp inn en klagetråd selv her- har heller ikke sovet i natt.

Jeg har 32 dager igjen til termin jeg da, men fikk litt panikk i går da jeg hadde vondt og endel kynnere. Tenkte at nei - h*n KAN jo bare ikke komme ennå - jeg har ikke vasket ferdig klærne, og ikke skrudd sammen senga ennå!! hihi.

Gikk plutselig opp for meg at nurket kommer nok når det passer h*n, og ikke meg - så det er vel best å hive seg rundt og få ferdig alt ja...

Kan jo hende at det er noe på gang hos deg da, du har jo bare fire dager igjen:-)

Skrevet

Hihi, takker så mye for støv. Må si jeg misunner min kjære søster som bare "slapp" baby ut på to timer 16 dager før termin (hennes første..) Og her surrer jeg rundt med kjempemage. Slipper dem ikke frivillig, nei ;)

Men det er vel sikkert dette jeg må igjennom for å bli ordentlig fødeklar.. Men har ikke lyst til å holde på sånn 15 dager over tid som med sistemann..

Om noe er på gang, så har det tydeligvis ikke tenkt å komme i gang på lenge ennå.

Sambo synes jeg er en noe dårlig sengekamerat, ikke mange timer jeg befinner meg i den for tiden. Han kommer tuslende ned og lurer på hva han kan gjøre. Fint lite desverre..

Jaja, håper det blir en noe finere dag for oss alle og en god lur på sofaen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...