Gå til innhold

Har dere fått mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jag har inte heller mage, 8+3 idag. Går fortfarnade i mina vanliga klæder... Men detta ær mitt førsta svangerskap så då tar det væl lite længre tid innan det børjar mærkas..?

Men jag ær ganksa oppblåst om kvællen så då ær det godt att finna fram joggebyxorna! ;)

Har i alla fall svårt att få på mig vanliga byxor trots att jag bara är 6+0. Kan oxå bero på all is som jag trycker i mig för tillfälet:-)

Väntar mitt andra barn och har inte fått bort magen från första än som kom för ett år sen, hehe.

vet ikke helt. Tror ikke det, for jeg har "litt" mage fra før, så vanskelig å si om det har komt mer..hehe.. Men merker at jeg må åpne knappen når jeg sitter hjemme i sofaen.. Er 8+0 i dag. Sist tok det ganske lang tid før det vistes. En i klassen min hadde fremdeles ikke fått det med seg når jeg var i uke 26..(!) men vi så hverandre ikke så ofte da, men..

Annonse

var ei på jobben som lurte på om jeg var gravid

var vist flere som hadde lurt på det i går, de hadde det liksom på følelsen da

jeg sa nei, å lurte på hvordan de kunne føle det?

...... nei jeg var jo så slank, at det så sånn ut, og jeg hadde jo bare lagt på meg sånn at det så sånn ut

hoho gla jeg er gravid ellers hadde den der vært lei, er bare 6 + ?? så er nok på grunn av god sommer mat og drikke jeg bærer på litt ekstra rundt magen, pluss at jeg har unnet meg litt ekstra dessert i det siste.

hadde lyst til å si ja da, men holder det for meg selv til uke 12 jeg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...