Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har hatt el.smerter i går og mandagen, har også litt murringer i dag, fikk ikke kjøpt el.test før i går, fordi de ikke hadde på apoteket på mandagen, men testen viste negativ... Tok to tester i går. Betyr det at jeg har hatt el, eller at jeg kommer til å få el?
~Maja Mor~ Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 jeg villr tro at du har hatt...At det har blitt sluppet.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 Da håper jeg på at sexen i helga gjorde susen... hihi.. Syns det var så rart at testen ikke gjorde noe utslag.....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Takk. =) Kan de se det på blodprøve hos legen om man har hatt el eller ikke?
Siss75 Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Hei! Skal bare gi deg et lite håp! Jeg har el-testet for første gang denne pp, og jeg har brukt maange tester, for ikke å miste el. Når jeg hadde el-smerter og el-slim var testene negative. 2 dager etterpå fikk jeg en klar og tydelig strek, så jeg hadde tydeligvis el ETTER smertene - noe jeg slett ikke har trodd før, så jeg har vel missa el hver gang tidligere pp'er, tenker jeg. Det jeg bare vil si, er test noen dager til! Vet jo ikke hvordan det er med din kropp, kanskje du også har smerter før el?? Lykke til denne pp'en uansett!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk!! =) Ja, tenkte å teste i allefall i ettermiddag.. Er jo helt nytt for meg alt dette her.. Har jo gått på pilllene i ca 8 år, så må jo lære kroppen min å kjenne på nytt... Spennende egentlig.. For det er jo slik kroppen egentlig skal være.. Tenkte også å snakke med legen ang el i dag, og mulig få testet det på legekontoret... Om ikke få testet i dag, så i allefall få testet det senere i syklusen.. =) Hvilke tester bruker du? Kjøpte cb digital på apoteket i går, eneste de hadde.. De var jo svindyre... 345,- for 6 stk... endten må jeg finne ut sånn ca når el er denne måneden og bare satse på at det stemmer de neste også, eller så må jeg finne noen billigere tester.. :-/
Siss75 Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Jeg har det også litt sånn som deg, har gått på piller i ca9 år, og aldri prøvd å bli gravid før. Var så heldig å fortsette med helt regelmessig syklus på 28 dager med en gang, så jeg regna bare med at el var midt i syklusen. Men så var den jammen en dag forskyvet, gitt! Jeg har brukt stavene fra billige-tester, de kosta 198,- for 14 stk. Jeg trodde først ikke at de funka for meg, for fikk jo aldri noen klar strek! Ved grundig studie i sterkt lys kunne jeg bare såvidt innbilde meg at jeg så en. Men så kom jo den sterke streken til slutt, så da har de nok funka likevel! Etter hva jeg har skjønt fra de andre innleggene her inne er cb de som er mest til å stole på, men de er jo skikkelig dyre.. Jeg tror likevel at jeg hadde kjøpt de neste pp hvis jeg ikke hadde funnet el'en min nå. Det er det jo verdt! Vil ha spire snart!! )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2006 ja, det er nok verdt det... Men si at jeg kansje ikke blir gravid før det kansje har gått et år da... da blir det jammen det meg kostbart... :-/ men men.. får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå