Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg er arbeidsledig og mottar dagpenger. Det jeg lurer på er om jeg vil motta permisjonspenger fra dagpengene? Eller vil jeg få engangsstønad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, dette lurer jeg også på.... Hilsen en snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 permisjonspenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 tror du får 60% av det du får i dag penger.. Hvis du blir dårlig er det lurt å sykemelde seg tror jeg... da du kan få mer.. hvis ikke jeg tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Nei, du får 80 eller 100 prosent. Det står på siden dems at sykepenger, trygd (arb ledig også) går som inntekt. Så det fungerer akkuratt som om du er i jobb og har lønn. Sjekket dette fordi jeg har blitt arb ledig selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå