Gå til innhold

Til dere som har født før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar d før underlivet normaliserer seg igjenn? Med tanke på at d har tross alt kommet en baby ut der ;) Er man vid som en låvedør med en gang etterpå? er d ekkel følelse?

Klem fra en uviten kjei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej :) Jeg ble sydd ganske mye dernede, og det var det størtste problemet. Jeg følte meg overhodet ikke som en låvedør - eller kanskje i to minutter etter, men da var det jo ikke det jeg tenkte på. Det gikk ca 2 måneder inden jeg hadde sex igjen, men det føltes altså ikke så lenge når det nå var travelt med babyen. Etter disse to månedene var alt helt normalt igjen - jeg var ganske flink til å lage knipeøvelser.

Skrevet

Og husk å knipe før fødsel også, så går det lettere å trene seg opp etterpå:)

Skrevet

Det tar jo en stund før du er i ship shape igjen for å si det sånn- men over tid gjør knipeøvelser nytten! du vil jo merke at det går en stund før du har full kontroll over blære igjen feks. Når det gjelder sex tok det ca 6 uker før jeg hadde det fordi det var ømt, vondt og hadde ikke sluttet og blø før da...

Skrevet

det trekker seg veldig raskt sammen, men husk å gjøre bekkenøvelser, som også er gunstig for sexlivet:) Jeg sydde innvendig så det var sårt en god stund...

Skrevet

Sexlysten kom ganske raskt på plass, men ventet til jeg hadde vært på seksukerskontrollen. Jeg hadde sydd en del, så seks med penetrering tok litt lengre tid før jeg følte meg klar for. Var også veldig "tørr" i lang tid etter fødselen, så så lenge vi ikke gikk til innkjøp av glidemidler, ble det litt vanskelig å gjennoføre samleie.

Skrevet

jeg ble sydd litt etter fødsel og jeg lot ikke gubben slippe til før etter 6 ukers kontrollen. Jeg spurte da legen om hvordan det så ut og hun bekreftet at det så helt fint ut. - jeg ville ikke se selv.

dessuten blødde jeg i mange uker etter fødsel mener jeg å huske...

uansett var det med skrekkblandet fryd å skulle starte opp igjen, jeg hadde glidekrem klar i tilfelle og gruet meg veldig... men det var helt fantastisk. for min del var jeg mer "følsom" nedentil og dermed ble sex mye mye bedre enn før... mulig jeg bare har glemt hvordan det var, men jeg likte det veldig veldig godt. min kjære har forsiktig ymtet frempå at det er litt anderledes, men ikke negativt sier han, mulig han er bare søt og snill, men han har virkelig ikke klaget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...