Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. Er ikke sikkert den kommer da;) Greit at hu kom nå, men passer bare så jæææææævlig dårlig denna uka.. Hehe.. Men men.. Skal ut og gå tur med min høygravide venninne ved 12-tiden i morgen, så bblir ikke mye soving på meg.. Hun har termin om 16 dager, så det kan jo bli spennende. OG på ridetur i morgen kveld!!! Jihaaa---

vet hun at du prøver?

ikke enkelt med sånne veninner som er gravide syns jeg. fikk telefon fra ei for ei stund siden som hadde hørt jeg mistet. mistet i MA 10 juli. og hun syns det var så ekkelt fordi hun måtte fortelle hun også var gravid. 2 uker kortere nesten enn meg(det jeg hadde vært) og spurteom jeg kom på besøk. gikk greit å snakke i tlf, men da jeg nermet meg huset så snudde jeg. ble kvalm.

huff dårlig veninne jeg

Hun vet at vi prøver. Hun var superheldig og ble gravid med en gang.. Jeg er kjempeglad på hennes vegne, og ser ikke på meg selv som noe mindreverdig som ikke har blitt gravid enda. Har ikke akkurat prøvd så superhardt denna måneden som var heller. Mener fortsatt at sex skal være lystbetont og ikke tvang fordi man ønsker veeeeeeeeeeeeeeldig og bli gravid. Det går utover forholdet til slutt og ødelegger det helt. Jeg vil ikke tillate meg selv og ødelegge det jeg og samboer har sammen for at jeg er ekstremt babysyk (samme er han..) Så vi tar det med ro og nyter det. Er glad for de som er gravide;) Unner ingen og ikke bli det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...