monicah Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Er 4 dager over termin, drittlei av å vente. Trenger noe å gjøre. Huset står på hodet, men jeg verken orker eller gidder å gjøre mer enn det mest nødvendige. Noen som kan anbefalle noen gode filmer eller noe??? Sitter jo bare her og venter på rier eller vannavgang. Helt sykt at alt bare dreier seg om dette, men klarer liksom ikke å fokusere på noe annet lenger.
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 dager vennen;) hehe... vask huset;) hehe... filmer ja, lenge siden eg har sett noe nå, men det er en ny grøsser/thriller etc som er komt nå, norges første med 20års aldersgrense anbefaling... skal se den selv snart... -the man -mr & mrs smith -den filmen med psykologen som er mor til kjæresten til pasienten, ehm;) fx? koskos
Winterlady Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Likte veldig godt "Just like heaven" med Reese Witherspoon, og "Match Point" med Scarlet Johansson.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 vask nå endelig huset å få igang riene lille venn! det er godt med et ryddig og rent hus når man kommer hjem fra sykehuset, for da gidder vel ingen å vaske vet jeg, i tilegg er det ikke serlig morsomt når det kommer besøk om ikke huset er rent og ryddig=)
monicah Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Takker for anbefalinger, råd og svar. Får vel komme i gang med husvasken da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå