Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hei! Har du lest boken "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr? Hvis ikke så syns jeg du bør kjøpe boken omgående å lese den. Ikke føl at du skal lese den for å slutte, men prøv å tenke at du skal lese den for å få litt mere kunnskaper og av nyskjerrighet. For jeg regner med du har hørt om den :-) Et veldig viktig poeng i boken, er at du hverken skal eller trenger å slutte ved å bruke viljestyrken. Det høres merkelig ut, ikke sant?! For det er jo alltid den vi har brukt ved tidligere forsøk, og det var pinefullt og vondt. Men du TRENGER ikke ha det slik denne gangen. Les boken,. jeg er sikker på at når du er ferdig med den, så har du LYST å slutte, du føler ikke lenger at du MÅ / BØR/ SKAL. Men du har virkelig LYST og du vil føle deg FRI. Babyen i magen vår fortjener å få komme til verden som en IKKE-røyker. Jeg har til opplysning tidligere røkt i 20 år. Før den tid var jeg passiv røyker fra jeg var født. Og jeg sluttet for en uke siden, og det går veldig bra! LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Da gjør jeg som deg. Har nå kjøpt boken. Og vil snart få den i posten. Så snart eg jeg og en ikke-røyker og mitt barn vil få det fint. Gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Ser det er 2 bøker av Allen Carr.. En "endelig ikke-røyker" og en "endelig ikke-røyker for kvinner". Er det det samme hvilken bok en kjøper?
lizjenta Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 heisann:) jeg selv har og denne boken.har lest den 3 ganger,men enda er jeg røyker..... boken er bra og den har gått sdterkt innpå meg.de ligger endel innprinta ting som allan carr sier i boken å dette dukker stadig opp men alikevell klarer jeg ikke slutte.føler de er noe jeg gjør feil... noen råd til hvordan du leste den og fikk så mye inn.leste du den bare rett ut.eller gjor du deg notater og som du skulle gjøre enkelte plasser i boka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå