Gå til innhold

Lenn! (Ang 2 egg....)

Anbefalte innlegg

Hvordan gjekk det med den saken?

Tok du opp kampen med sykehuset?

Jeg vurderer å få gyn til å sende de et brev med forespørsmål om å få 2 egg neste gang.

De kan vell ikke bare uten videre avslå det? (De har jo tidligere sagt at det er våre egg og våre avgjørelser)

Men da gjaldt det å bruke eggene til søskenforsøk nr 3 etter en evt graviditet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6122210-lenn-ang-2-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff......

Ja synen det er ganske teit rett og slett at det skal bli så mye "kjemping" for å få satt tilbake to av våre egne egg...... Rimelig frustrerende :o(

Ringte til St.Olav nå, men laberatoriet var stengt fram til kl.12.

Sykepleieren jeg snakka med på mandag hadde ingenting hun skulle sagt, og ba meg ta det opp med de på laberatoriet når de ringer meg dagen før innsetting (men det er jo for sent - da har de allerede tina egget...er vel for sent å ta opp enda ett da??)

Skal prøve igjen kl.12......

Føler nesten at denne kampen er tapt allerede før jeg har ringt......

*sukk* Synd at det skal være sånn.

Men jeg har iallefall mine (gode) argumenter på lur....håper de ser poenget de også.

Har 3 egg igjen på frys, og sannsynligheten for at ett av dem ikke tåler opptining er ganske stor. Det betyr at jeg da vil ha ett eneste egg igjen på frys etter å ha satt inn ett denne gangen, noe som er tåpelig til et evt neste forsøk....... Da er det jo bare "gambling" om det siste egget tåler tining....... Må liksom gå på medisiner og greier og så skal man leve i spenning helt til dagen før.......

Vil ta opp alle 3 eggene, jeg. Og så kan de sette tilbake de to beste....

Jeg spurte min gyn om det var noe han kunne gjøre, men han sa at han ikke hadde noe påvirkning på dette,men at han syntes argumentene mine var svært gode.......Vi får bare se hva DE syns....

Skal oppdatere deg når jeg har fått snakka med lab-en kl.12.....

*kryss fingrene* er du snill :o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6122210-lenn-ang-2-egg/#findComment-6124610
Del på andre sider

Endelig (etter å ha sittet i 45 minutter og blitt satt over, fått opptatt, ikke kommet gjennom og ikke fått noe direkte nummer...) har jeg snakket med laberatoriet på Fertilitetsseksjonen........

Neida! Selv om jeg snakka med en fantastisk trivelig dame :o) så ser det ikke lovende ut for innsetting av 2 egg.

I og med at jeg har et barn fra før, OG var gravid i sommer, er sjansene for å lykkes med ett egg like stor som med to......Liksom..... (??)

Jeg sa at dette er 4.forsøk, og hun utbrøt "ja men det er da ingenting!!!"

Hun sa videre at legene må vurdere dette, men at hun skal skrive en lapp om at jeg ønsker å tine alle 3 eggene og sette tilbake det (de) beste..... Tviler på at det går i oppfyllelse.....

Jeg sa at jeg hadde hørt at St.Olav var strenge på dette fordi de ikke ville ha tvillingsvangerskap. "Ja det stemmer" sa hun. Hun mente at de ville få "refs" fra andre avdelingene (fødeavd etc) om de skulle "produsere" fram 25 % tvillingsvangerskap.....

Hun var veldig hyggelig og forståelsesfull, men også veldig bestemt. Tydelig at de hadde blitt drillet i hva de skulle si og gjøre i sånne situasjoner.....

Vel...får leve i spenning til i morgen :o) Uansett gleder jeg meg som en unge til å bli ruger igjen!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6122210-lenn-ang-2-egg/#findComment-6127477
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...