Gå til innhold

Er det bare meg som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere skrevet innlegg om at jeg plages mye med vondt øverst i magen. Over navlen og litt oppover..Endel rundt der livmorkanten er. Blitt verre, og kjenner murring hele tiden, og er ømt å ta utenpå magen.ye kvalme også. Legen og jordmor vet ikke, og var på kk i går der de tok ultralyd. Babyen hadde det helt fint. Det viste heller ikke noe med galleblære og lever. Så de mener det er babyen som presser sånn på magesekk og tarmer. Kanskje på nervedr også. Men er det ingen beslektede sjeler der ute? Skjønner ikke at det skal være normalt å ha det slik. Men fått beskjed for tusene gang å vente til etter fødsel for å se om det blir bedre. Babyen blir sjekket ofte, så det er ikke noe med den iallefall. Er bare så lei nå. 6 uker til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha noe med fordøyelsen å gjøre? En venn av meg hadde lignende symptomer, dette skyltes treg mage og halsbrann.

Skrevet

jeg er også øm på toppen der men er øm i hele mageregionen spesielt i kantene der muskelfestene er...legen på føden kjente på de ømme områdene og mente der var ligamentene som var ømme..kvalmen og halsbrannen jeg har mente han var fra presset til babyen...

Skrevet

hadde det slik uke 26-29. var skikkelig ekkelt og litt skummelt. De fant aldri ut hva det var, men babyen hadde det ok.Jordmor mumlet om noe om at det kunne være noe av det samme de har sagt til deg. Er borte nå, og kommer forhåpentligvis ikke tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...