Gå til innhold

BARBRO OG TOM


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dette navn som er helt ut eller kan de brukes i dag.

Jeg har forelsket meg sånn i disse navnene, men vil ikke at barna skal bli mobba og så videre.

 

Kom med deres oppriktige mening.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje vondt meint, og smaken e som baken, men hadde eg vært deg ville eg droppa Barbro. Men som sagt, smaken e som baken - heldigvis! Hadde vært kjedelig om alle hadde samme navn, så sånn sett må du bruke de navna du lika best sjøl. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner både en Barbro og en Tom, så for meg høres ikke navnene rare ut i det hele tatt. Ingen av navnene er helt i min gate, men helt greie. Liker du dem, så tar du dem :-)

 

Jeg tror bestemt ikke navn er en mobbegrunn idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det finnes utløpsdato på navn...

Du bør velge det du synes er fint, synes jeg.

Ikke alle som synes Barbro er fint, men smaken er som baken... jeg synes f.eks. ikke at mange av dagens motenavn er fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke at man skal være redd for at barna skal bli mobbet på grunn av navnet. Og man blir ertet litt av typen Rune-Kommune, så skaper det ikke de store traumene : )

 

Barbro og Tom er helt ok navn som absolutt kan brukes i dag! De skiller seg kanskje ut, men det er jo akkurat det mange prøver å oppnå når de navngir de små - og så ender de opp med tullenavn eller noe alle ble å hete det samme året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...