Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Andre som har kjendt på noe slikt? Er bare 10 uker på vei- ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 jeg har det.. kjennes ut som konstant hold, eller en strukket muskel på en måte. ekkelt, men tror ikke det er farlig. Om ikke noen andre har noen synspunkter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde vondt under ribbeina i et døgn fra da jeg var 10+0, men nå har det gitt seg. Tenkte det ikke var farlig siden det var så høyt oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina75 Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 jeg hadde vondt på høyre side da jeg gikk med førstemann. akkurat som sting som gikk bak i ryggen også. det var gallestein og fryktelig vondt.... det varte i flere måneder og til slutt verket jeg ut steinen og ble helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Merkelig jeg og kjente det i et døgn ca da jeg var 10+0: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå