Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 jeg er konstant svett å våt nedentil. ikke på den måten at jeg er opphisset, men bare klam å svett liksom. kan ikke ha på silketruser eller truser som ikke er laget av bomull. må alltid sove naken, med teppet mellom beina! jeg føler meg så uflidd. er det noen flere som har opplevd det? har alldrig vert sånn før! men jeg kan jo ikke fly rundt naken hele dagen fordi om jeg er hjemme heller da! litt ubehageli å spørre om slike ting, men siden det kom etter graviditeten, så tenkte jeg kanche flere hadde det slik! ??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 høres veldig kjent ut, vanlig å svette, ha mye utflod og kanskje lekke litt urin når en nærmer seg slutten...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Å jada. Det kjennes klamt og svett ut, enda jeg dusjer nedentil morgen og kveld, prøver å tørke godt, bruke bomullstruser og skifte bind - har mye utflod også. Prøver å holde meg så tørr jeg kan, for å i det minste slippe sopp. Lurer på om det går an å bruke talkum der nede? Føles nesten som man er urenslig, men er jo ikke det! Nei, vi får bare lufte musa så godt vi kan. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå