*We68* Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 jeg tror jeg har fått ett symptom....har sånn lyst på rømmegrøt nå. må være et symptom altså flere med symptomer?
~Maja Mor~ Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jess, jeg har et kjempe symptom..... Noe rødt i utfloden min :-)
*We68* Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 det er jo et kjempesymptom på at om ca 14 dager så kommer det nok en liten spire og klorer seg fast der
~Maja Mor~ Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jepp! Har allerde begynt å glede meg til det :-)
Solskinnsjenta Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Tror jeg hadde festeblødning i dag. ikm førstkommende søndag, så jeg håper (håpehåpehåpehåpe) at det var/er et symptom. kvalmen har så vidt begynt å sette inn, men vet ikke om det bare er psykisk eller om det er et ordentlig symptom kanskje jeg bare er psyk...
*We68* Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2006 håper det er et tegn da....og jeg er også litt kvalm nå. (ikke spist for mye rømmegrøt altså) tror jeg har glemt¨å se etter festeblødninga mi jeg. hmm...men erjo nok at jeg er litt kvalm nå da og litt murring i magen. men fra spøk til alvor....håper..håper og håper. men for lenge å vente *sukk*
*We68* Skrevet 30. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2006 er litt øm i brystene også( ikke fordi jeg kjenner på de annet hvert minutt sikkert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå