Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg er litt spent på hvor lang tid det tar før enn får av seg alle disse ekstra kiloene etter svangerskapet. Har blitt fortalt at får jeg en gutt gjør det seg selv pga at gutter suger/spiser mere enn jenter, stemmer dette da? i tilfelle så må jeg trille, trene å gå masse for snart kommer jenta vår:O) Pippi Rullegardin, termin0809
lillebollemor74 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Åh, håper det med gutter stemmer, for jeg skal ha gutt og har lagt på meg 15 kilo. Er i uke 35 nå. Trur det er veldig individuelt hvor mye og hvor fort man går ned, men har hørt at man bruker ca. 500 kalorier i dgn. på amming, så hvis man er litt forsiktig med maten og triller turer med sneipen tur jeg man går ned forholdsvis raskt.
Murmeline Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Gutter er jo gj.sn.lig større enn jenter, og burde derfor spise meg... logisk i mitt hode. Men hvis så, er det vel bare å pumpe seg ekstra da, og selge til melkebanken:) God gjerning + gå ned i vekt= superløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå