Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 De jeg tenker på foreløpig er: -Olivia -Sofie -Agathe -Leah Ranger gjerne! Å kom gjerne med forslag til navn i samme sjanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Først rangere jeg dine navn: 1.Sofie 2.Leah 3.Olivia 4.Agathe Mine forslag: Thea Frida Mina Kajsa Agnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Olivia Leah Sofie Agathe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Agathe... det er et flott navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Olivia er best, for det heter min datter ;-) Sofia er enda finere enn Sofie. Leah er fint, men veldig vanlig. Agathe var heller ikke så verst. Hva med Johanna, Amelia, Evelina, Mie eller Othilie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 1) Agathe - nydelig og ikke så populært som lignende navn 2) Olivia - fint 3) Leah - fint, men litt oppbrukt (selv om det kanskje ikke er det) 4) Sofie - fint, men kjedelig Forslag: Ulrikke Agnes Ada Rakel Rebekka Johanna Elsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Alle navnene du har tenkt på er fine. Tenkte jeg kunne foreslå Agathe Linne, synes det er nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Det var fint...men vi ønsker ikke dobbelt navn. Takk for alle gode forslag! Godt å få noen innspill! *hovedinnlegger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2006 #9 Del Skrevet 30. august 2006 syns Sofie er fint jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 Agathe likte jeg best. Sofie begynner å bli litt kjedelig, mange småjenter som heter det. Hva med Agnete/a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2006 #11 Del Skrevet 30. august 2006 Olivia, heter min skjønne tremenning Sofie Leah Agathe forslag: Mie Johanna Kajsa Evelina Catharina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. august 2006 #12 Del Skrevet 30. august 2006 Sofie og agathe er kjempesøte da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå