Gå til innhold

noen andre som ikke kjenner liv uke 16......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har vært litt småstressa hele denne graviditeten. Gikk i dag inn i uke 16, fikk høre hjertelyden for en ukes tid siden. Men føler at jeg skulle ha kjent liv nå etterhvert.........Arg, hvorfor kan jeg ikke bare slappe av og nyte graviditeten............(Dette er min andre graviditet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har det akkurat på samme måte... går inn i min 17 uke idag å har ennå ikke kjent liv, å dette er min nr 2...

littbekymret siden jeg kjente liv i uke 16 med min første, å har ennå ikke vært på noen kontroll hos lege eller jordmor for å høre hjertelyden. Det er jo så mye sjeldnere kontroller med nr 2 enn med nr1. men får jo sikkert en time viss jeg ringer....

føler også at jeg ikke klarer helt å slappe av.....

Skrevet

Hei hei

Ettersom jeg har skjønt er det helt normalt ikke å kjenne liv i uke seksten. Faktisk er det det som er det normale. Selv kjente jeg ingenting før uke 18, tror jeg. Og selv om man har kjent noe sier leger og jordmødre og alle andre som har greie på det at man ikke nødvendigvis trenger å kjenne noe hver dag før nærmere uke 30. Så ikke stress, dere. Alt er sikkert helt tipp topp :)

Lykke til

Skrevet

Heisann

Er 16+3 idag og ikke kjent noe som helst. Har også en bitte liten kul på magen bare.

Skulle ønske jeg satt her å strøyk handa mi over en god kul med masse liv inni :o)

Men det kommer vel.... Har hørt det er mest normalt å kjenne liv rundt uke 18. Noen kjenner ikke før uke 21 faktisk. Så får ta tiden til hjelp da.

Lykke til... Stor kosikos

Skrevet

Kjenner ikke nå liv enda.. er 16 +5. men d kommer vel. Har heller ikke mye å skryte av når det gjelder magen heller. Når jeg ligger flatt vises det nesten ikke. Er førstegangs...

Skrevet

Har ikke kjent noe ennå jeg heller.. Er inne i uke 17 nå. Jeg har akkurat vært på kontroll og hørt hjertelyden, så vet at det er noe der inne :)

Tenk hvor gøy der er når det først skjer da!

Skrevet

Jeg kjente ikk noe liv før i uke 22.

Skrevet

Hei.

Jeg kjente ikke liv før godt ute i uke 20.......så tror ikke det er noe å bekymre seg for :)

Er veldig induviduelt der......noen har jo litt roligere babyer i magen også, og noenganger er det morkaka som ligger litt i veien.

slapp av du og nyt tiden, så kjenner du det før du vet ordet av det :)

Skrevet

jeg er i uke 19 og har enda ikke kjent noe særlig til liv, har liksom vært litt bekymret for dette fordi jeg syns jeg leste om så mange som kjente så tidlig, men jeg var på UL på mandag, og nevnte dette for den hyggelige damen som viste meg babyen min og hun sa at jeg skulle ikke tenke på det, det var mange som ikke kjente noe før i uke 20 + og det var også veldig individuelt. jeg skulle ikke bekymre meg sa hun. Det var visst vanligere at folk kjente det etter uke 20 enn før. Det nok ikke noe galt =) men dette er min første da, så da tar det visst enda lenger tid, siden jeg da heller ikke vet hva jeg skal kjenne etter =)

Skrevet

Er 18+2 men har ikke kjent liv ennå,men kjenner likevel at det er noe som skjer der inne i magen.

Skrevet

Er 17 + 3 og kjenner absolutt ingenting. Har heller ikke noe særlig mage å skryte av. Kollegaene mine har ikke oppdaget det ennå heller.

Skrevet

Jeg begynte på uke 17 idag og har vært fast bestemt på at jeg kjente liv i uke 14 0g 15. Har kjent liv veldig tidlige i mine to tidligere svangerskap og vet veldig godt hva jeg skal kjenne etter. har derimot vært bom stopp nå i 1,5 uke. Var hos legen i dag med minstemann og var så bekymret at jeg spurte om jeg kunne høre hjertelyden. Hun strevde litt med å finne den, men babyenlå tydeligvis godt gjemt. Det er nok sannsynligvis årsaken til at jeg ikke kjenner noe lenger heller. Ble derimot beroliget og det samme som var for meg tror jeg godt kan gjelde deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...